Alla inlägg den 2 december 2014

Av Cecilia - 2 december 2014 15:17

...då man bara vill ligga kvar i sängen och bädda ner sig framför en film eller 2, de e precis vad jag har gjort idag ;). Gick till skolan och blev hemskickad igen pågrund av feber ^^. De är väll lite bättre nu men jag känner fortfarande av värmen som hettar i pannan :/.

Blir jag inte bättre imorgon så åker jag hem till särna igen annars så stannar jag i Falun å går till skolan igen på torsdag förhoppningsvis.

Tror inte jag hagt feber sen jag var mindre :p de märks oxå, både fryser å svättes på samma gång. Usch vill bli frisk nu :/

Hur mår ni då underbara läsare? ;) som ni kanske läst mår jag inte helt toppen men snart är jag uppe på benen igen ;)

Ha de bra sålänge :) puss <3

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Skapa flashcards