Alla inlägg den 12 december 2014

Av Cecilia - 12 december 2014 21:45

nu försvinner dagarna fort asså. Fredag idag och snart skola igen. Har ju haft lite lång helg eftersom jag vart hemma sen i onsdags men har ju inte direkt orkat göra så mycket...


Mår fortfarande inte helt bra. stod och gjorde pannkakor idag och blev illamående efter typ 20 minuter men det var nog för att jag var hungrig. Sen har jag fått ont i vänster ben precis under och bakom höftet. måste ha något med förkylningen att göra för har även ont i nacke och skulderbladen men ska gå till skolan på måndag pch sen får vi se hur jag mår då men jag hoppas att det går bra för nu har jag vart borta lite mycket. 


Nu ska jag iallafall snart sova för jag är såå trött. Imorgon fyller brorsan 13 år också så då blir det storfirande av honom, hehe ska vara lite busig och ge honom ett paket som väger typ 18 kilo nu men igentligen som är det bara en bok som väger några gram men den ligger tyo längst ner i en liten kartong i botten av den stora. haha längtar efter att få se hans min imorgon men nu ska jag sova så...


HADE!!!!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards