Alla inlägg den 11 december 2014

Av Cecilia - 11 december 2014 21:04

...då var det kväll igen. Har fortfarande ont i halsen och hostar samt täppt i näsan. Hoppas det går över snart...


Idag har jag mest fixat på rummet. Har fått nytt rum igen då det började läcka in genom taket i det andra, så typiskt för jag trivdes där inne och hade värsta planerna på hur man kunde ha färger på väggarna och massa mer..men men...Får göra de rummet jag har nu så som jag vill ha det iallafall. Har hållt på fixat mestadels av dagen och sorterat kläder plus ficat ett "smyckesträd" då jag hade lite tråkigt hihi... 


Imorgon blir det nog till att fixa mer så det är klart tills på söndag iallafall så jag har helgen på mig också. passar på nu när jag är hemma och sen får jag fixa mer under helgerna men nu när jag är hemma längre så passar det perfekt. 


Vet inte om jag lagt ut bilder på en klänning som jag alltid velat ha förut.Det var en klänning som jag såg på HM´s hemsida som jag absolut ville ha att ha på mig på jul och nyår. Jag gick på gallerian i Falun en dag med en kompis och vi gick in på Hm där jag också hittade den klänningen som jag absolut ville ha..självklart så gick jag ju och köpte den bara några dagar efter haha...Får lägga ut bilder på den imorgon. Nu saknas bara en tomteluva men det vet jag att vi ska ha hemma någon stanns det gäller bara att hitta den... 


Skulle tagit bilder ute idag men jag har inte haft lusten att gå ut och imorgon så ska jag fortsätta fixa på rummet men på lördag så ska jag nog vara lite bättre att jag kan gå ut och fota lite...Kanske får med Ebba (lillasyster) ut och ta lite tidiga julbilder...


Nej nu ska jag göra mig en kopp med varmt te och kanske se någon film eller läsa en bok...

Hade!!!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Skapa flashcards