Alla inlägg den 29 april 2017

Av Cecilia - 29 april 2017 13:20

Hej kompisar hoppas ni mår bra, de gör iallafall jag.

Vaknade imorse och fick tanken att beställa kläder bara sådär och då gjorde jag de. Jag har velat haft ett par skor en längre tid men dem har inte varit på rea men nu var dem de så varför inte passa på,

De är då dessa skor från h&m (allt är från h&m) de kostade nu på rean 199 och kostar egentligen 499 så då passade jag på. Beställde även en byxa och en topp,

Behövde egentligen fler byxor men de får jag beställa någon annan gång.men nu var de rea på dessa klädesplagg som jag verkligen ville ha så då passa jag självklart på :)

Jag har inte så mycket mer att skriva men hoppas ni får en bra dag. Imorgon eller ikväll kommer ett inlägg om studentkryssningen osv men tills vidare får ni ha de så bra.
Kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards