Alla inlägg den 2 april 2017

Av Cecilia - 2 april 2017 12:45

Hej hoppas allt är bra med er, med mig är de bra. 

Jag har hunnit med ganska mycket nu under timmarna jag varit vaken. Jag har duschat, packat och varit lite med cilinne och henns kompis Angelina. Har även hunnit fixa mig och nu tänkte jag titta på en film då jag inte har så mycket mer att göra. Bussen går 15:45 så de är någon timme kvar tills dess så då får man roa sig med något under tiden. Ska börja fixa iordning allt och kolla så jag packat allt vid 15:15 typ och sen gå ut till bussen. Mer än så vet jag inte. Jag är framme hemma i borlänge runt halv 9 och då ska jag bara äta något litet och sen gå och sova tänkte jag. 

  Imorgon är de skola. Börjar 8:20 och slutar runt 13-14:00 sen har jag möte med kuratorn 15:00 och efter de ska jag nog bara hem och ta de lugnt. 

Men hoppas iallafall ni får en fortsatt dag så höres vi kanske imorgon. har funderat på att börja göra tidsinställda inlägg som kommer att komma upp lite då och då.

Vad tycker ni?


kram!


Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards