Alla inlägg under november 2016

Av Cecilia - 4 november 2016 11:23

Jag har precis klivit på bussen i falun som tar mig till mora. I mora ska jag hitta en buss som går till mora lasarett och sen gå till tandläkaren.Ska få ny ståltråd på tandställningen, en tjockare som ska dra ihop alla tänder. Jag har som en stor glugg mellan framtänderna som jag haft sen jag tappade mina framtänder när jag var liten så nu kommer sen försvinna. lite tråkigt men ändå bra för man vill ju ha fina tänder ;)

 jag är framme i mora runt 12:30 nångång och har inte tid hos tandläkaren förens 13:45 så får väl sitta och vänta och hoppas på att man får komma in tidigare :P

  Efter tandläkaren å allt de där så åker jag till Särna som jag skrev igår och blir där till söndag sen hem till borlänge igen :)


  Vad ska ni göra idag?

lämna gärna en kommentera :)


hoppas ni får en bra dag iallafall!

kram!




Av Cecilia - 3 november 2016 22:27

Idag var de en lång å kall dag. Just nu befinner jag mig hemma i borlänge. Tog en spontanare hit igår och imorgon åker jag till särna igen för att hämta lite packning och kanske träffa Frida. De märks vad som hittas på.
Idag har jag iallafall vart på ikea och köpt saker till mammas nya lägenhet som hon behövde. Som ni kanske inte vet så har då mamma och robban separerat sig. Ni kan läsa mer om de på mammas blogg,
Http://tiobarnsmamman.se
Så ja de är lite därför som jag inte heller haft tid att blogga eller orken för de men nu vet ni iallafall.
Imorgon ska jag till tandläkaren. Vill verkligen inte då jag alltid får så ont i tänderna av tandställningen och nu ska dom även byta ståltråd också så jag kommer få leva på fil och mjuka mackor i en veckas tid framöver typ men vill man bli fin får man lida piin.

Tänkte iallafall försöka sova nu och så kanske jag skriver ett inlägg på bussen imorgon eller nått. Beror på hur trött jag är ;)
Men hoppas ni haft en bra dag så hörs vi i nästa inlägg!
Kram!

Av Cecilia - 1 november 2016 11:58

November redan, vart tog året vägen? snart har ett helt år gått och det känns som de var nyår igår och om en månad är vi där igen men denna gång kanske lite roligare då man får fira på riktigt. vi fårväl se om de blir med vänner eller med familjen iår men det är en bit kvar tills dess.


  Inatt har de snöat en massa så vi har väl en 15 centimeter med snö och det snöar lika mycket fortfarande så vi hoppas på mycket snö till helgen så man kanske kan dra iväg med skotern :P Robban har redan vart ute och kört en bit och det såg så roligt ut. nästan så de kliar i fingrarna .


men nu kommer snart morfar och mamma hit så ska vara lite social när dem kommer men ni får ha en bra dag så hörs vi kanske senare.

kram!


Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards