Alla inlägg den 21 november 2016

Av Cecilia - 21 november 2016 22:46

Måndag = skola = möten och massa annat. Började 8:20 och slutade runt 12:00 eller jag gick 12:00 för hade möte med kuratorn 12:15 och betygen å allt såg bra ut. Har lite ångest över om jag ska klara skolan då jag inte riktigt hänger med på religionen och samhällskunskapen iochmed att jag inte kan så mycket sen innan. Vi hade en lärare i 9:an som inte riktigt gillade mig som jag säkert skrev för 3 år sen men hen gillade inte mig iallafall och satte F på mig i alla hens ämnen. Hen gör samma sak mot mina syskon och även fler elever vilket är fel. Hon total förstörde för mig men kan göra Som en story time nån gång där jag berättar om min skolgång i grundskolan om ni vill :) men som sagt så är inte so mitt ämne men de gjorde inte så mycket ifall jag failade på dom men tänker satsa så mycket jag kan ändå sä att jag åtminstonde får ett E iallafall. Men efter skolan så åkte jag till mockfjärd och gick hem till emma, sen gick vi direkt till en tatuerare här i mockfjärd som tatuerade emma och som även ska få äran att göra mina första tatueringar som kommer att se ut på ett ungefär så här:

Bilderna är tagna från google då jag ville visa ungefär hur jag ville ha dem. Så jag kommer skriva mamma på vänster handled och pappa på höger sen har jag några andra tatueringar som jag också vill ha men de får bli en annan gång ;)

Efter de gick jag och emma hem till henne iallafall och åt lite mat och nu har vi bara slöat i soffan. Vi ska väl strax gå och lägga oss.

Imorgon är de skola igen. Börjar 8:20 och slutar 11:50 så en rätt så chill dag ändå. Efter de blir de hem en sväng och sen ner på stan och kanske gå till humlan eller nått, de märks helt enkelt men så blir de nog :)
Hoppas iallafall ni haft en bra dag så hörs vi imorgon igen.
Kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards