Alla inlägg den 28 oktober 2016

Av Cecilia - 28 oktober 2016 21:12

Hej vänner!
Har inte bloggat på ett tag nu men har vart med vänner å så och inte haft internet så har inte kunnat blogga då men nu på bussen har jag iallafall lite internet.
Jag är nu påväg hem till särna. Är väl hemma om 40 minuter ungefär. När jag kommer hem ska jag äta nån mat och kolla youtube och massa annat. Man missar ju händelser på yt och annat när man inte har internet så då har man nått att göra när man kommer hem ;) sen ska jag sova lär väl säkert somna sent som vanligt. Har iallafall haft praktik idag på nya praktik platsen. Har bytt till ica maxi i falun där jag storm trivs. Blev väl omhändertagen där av allt trevligt folk. Personalen är ur gulliga å snälla å man får svar på alla de frågor man stället. Fick även sommarjobb första dagen jag var där på introduktion då vi bara pratade och jag fick veta lite om företaget o så :)
Men nu hörni är de
HÖSTLOV!!!
Sista höstlovet ever!!! Taggad är man men vet inte riktigt vad jag ska hitta på tho men de finns alltid nått att göra. Åker väl säkert till idre nån sväng å till borlänge nån sväng sen ska jag till mora nästa vecka på fredag så kommer väl vara ute för de mesta. Men ja sååå skönt. En veckas ledigt å bara få ta de lugnt å ha kul!!

Tänkte iallafall avrunda här och så hörs vi väl antagligen imorgon eller nått :)
Kram på er <3

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards