Alla inlägg den 3 oktober 2016

Av Cecilia - 3 oktober 2016 23:45

Idag är de måndag hörrni. Ny vecka, nya möjligheter, mycket planer osv...

Har vart med kompisar på eftermiddan. Vi gjorde inte så mycket så aa men de är skönt å vara ute med sina vänner även fast de är fett kallt ute nu på dagarna. Har höst jacka men de är kallt ändå. Blir vinterjacka snart tror jag.

Träffade även Melissa Miller som var min bivack ledare i 9:an. Ni kanske känner igen namnet? Hon var nämligen med i robinson love edition och är nu med i bachelor. Jätte kul att se henne i tv rutan :) Det var kul att träffas igen även fast de bara var 2 minuter men ändå. De va lixom 2 år sen vi sågs sist så ja.

Nu ska jag iallafall kolla lite youtube och vila.
Vi hörs nog imorgon.
Godnatt!
Kram!

Av Cecilia - 3 oktober 2016 00:46

Hej på er
Har ni haft en bra dag?
Jag har bara legat hemma hela dagen typ. Åkte in en snabbis till stan å mötte linnea då hon kom hem från stockholm i eftermiddags. Sen följde jag henne å hennes kille för dom skulle äta å efter de åkte jag hem för jag orkade inte stanna mer i stan.

Jag började må lite dåligt nu här på kvällen. Har som kramper i magen, blivit förkyld bara sådär å svullen i halsen. Vill inte bli sjuk nu men de är väl sån här typisk höst förkylning som håller i 1 månad. Har redan varit täppt i näsan sen i augusti typ så man tycker de borde gå över snart.

Jag ska iallafall försöka sova lite. Klockan är lixom 00:45 så ja men jag kan skriva lite om min helg imorgon.

Godnatt!
Kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards