Alla inlägg den 7 oktober 2016

Av Cecilia - 7 oktober 2016 17:26

Sitter på bussen påväg till särna. Har kommit halvvägs typ sen mora så har ungefär 1 timme kvar. Ska bli skönt att komma hem. Saknar mina knattar där hemma. Blir bara hemma en kortis igen då jag åker tillbaka till borlänge imorgon igen. En kompis fyller år så vi ska fira han men de vet han inte om utan de är en överraskningsfest. Ska bli kul :)
När jag kommer hem ska jag tvätta och äta mat. Sen ikväll blir de mys med knattarna medans robban hämtar mamma i mora. Hon har varit på barn mässan i stockholm. Tror vi ska äta chips å sånt gott ikväll sen och kanske se nån film, vi får se helt enkelt vad vi hittar på.
Har sett på statistiken att mina läsare ökar lite för varje dag som går. Jätte kul att se att de faktiskt är nån som läser bloggen igen efter min omstart :)
Aa juste våra vänner från norge är hemma hos oss just nu. Dem kom tydligen igår så ska bli kul att de dom igen. Har inte träffat dom sen i sportlovet eller om de var påsklovet, nått av de iallafall så de va ett tag sen.
Men nu ska jag nog kolla runt lite på fb och bara ta de lugnt. Hoppas ni får en bra dag.
Kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards