Alla inlägg den 1 november 2014

Av Cecilia - 1 november 2014 19:11

November är här. Nu är det snart 1 advent. Det ska firas födelsedagar, bakas en massa goda saker och bilder på de kommer självklart, och massa mer. 

 

Jag började 1 November med att byta rum p.g.a vattenläcka i taket så nu har jag flyttat in till my little sister Ebba vilket är rätt så kul. Sen att det blir lite småbråk lite då och då får man väll leva med men jag är ju trots allt bara hemma på helgerna och loven så så jobbigt kan de ju endå inte bli. 

 

Jag avslutar nog första dagen på denna månad med godis och film mys med Ebba och sen blir det nog sängen. 

 

Men ni får ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi imorgon. puss och godnatt readers     

 

 

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards