Alla inlägg den 3 november 2014

Av Cecilia - 3 november 2014 21:04

Imorgon så ska jag äntligen få stå i den efterlängtade cafeéterian. Som jag längtat  asså, men vi har ju lixom precis haft höstlov så ska man sätta sig med skolarbete det första man gör, tror inte de va. Därför så ska jag och en från klassen stå där nu i en vecka. det roliga är att man får gratis frukost och fika vilket är bra för då kan man ta "sovmorgon" TILL HALV 7 istället för att gå upp 6    


När jag slutat och kommit till Falun igen så ska jag möta upp Linn och så ska vi gå och fika på gallerian i stan vilket kommer bli trevligt och efter det så åker jag hem och ser på avsnittet av paradise hotel som jag garanterat missar idag för att jag vill sova. 


Moped prov på fredag oxå, måste klara det nu även fast vintern snart är här men då har jag det klart tills i vår och bara kan tuta och köra som jag vill. 


Jaja nu ska jag sova och tagga inför en rolig dag imorgon, godnatt   

Av Cecilia - 3 november 2014 16:02

Hejsan Alla!


nu sitter jag hemma i falun och gör absolut ingenting. Jag har nog aldrig haft så tråkigt förut men aja. Ikväll ska jag nog se på paradise hotel om jag inte hunnit somna innan dess. Jag börjar 8 varje dag denna veckan för att jag jobbar i cafeterian vilket är superkul för att man får massa fika gratis och även frukost. Lever i himmlen just nu asså :* Nej då men man ska passa på nu när man får haha. 


Vad ska ni göra till veckan då? plugga/jobba?


I helgen blir det nog chill med film och kanske någon chips påse förhoppningsvis. Sen vet jag nog inte vad jag ska göra mer men de kommer av sig självt. 


nää nu ska jag ta och göra något roligt med katten innan dem andra kommer hem och börjar busa haha, hare bra sålänge <3

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards