Alla inlägg den 2 november 2014

Av Cecilia - 2 november 2014 22:08

Godnatt alla underbara läsare där bakom skärmen. 


Idag har varit en lugnt dag. Jag har varit på byn 2 vänder varav en så handlade jag och den ena så lagade vi en cykel, eller  försökte iallafall men de slutade med att vi fick lämna kvar den vid en klädaffär för vi kunde inte få hem den. 


Imorgon blir det att gå upp tidigt. Eller ja det är inte precis morgon då utan fortfarande natt men skit samma. Jag ska iallafall gå upp mellan 04:30 och 04:45 där någon gång för att åka till skolan. Kommer självklart sova på bussen som alla andra tidigare dagar som jag åkt (måndagar) men man står ut. Man får ju trotsallt mer sömn på bussen om man sover men jag sover typ bara till Älvdalen för sen kliver de på en massa folk där som inte kan vara tysta och respektera att man faktiskt vill sova, utan man ska vara högljud och sitta och prata i högsta volum osv. 


Nää nu ska jag ta och sova men vi får la höras av imorgon då och hoppas ni haft ett trevligt lov och trevlig helg. Nu är det skolan och plugg som gäller fram till jullovet så nu köör viii :) 


GODNATT >.< <3

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards