Alla inlägg den 26 november 2017

Av Cecilia - 26 november 2017 21:36

Somnade sent inatt. Hade sån ångest så jag kunde ej sova. De är så mycket nu bara och jag försöker att hålla tårarna inne men ibland går de bara inte. Jag höll på att bryta ihop för en stund sen men jag höll mig och gick ut för att träffa lite vänner som kom förbi. Könner mig lite bättre nu iallafall.

Idag har jag och jackie varit och gjort en shoppingrunda nummer 2. Vi var till rusta,coop, dollarstore och ica maxi för att fixa lite saker.
Just nu ligger vi bara hemma och tittar på telefonerna.

Ska försöka få i mig något att äta tänkte jag. Blir bara så illamående när jag äter och vill typ spy upp allting igen men jag håller mig. Vill inte få ätstörning.

Hoppas iallafall ni haft en bra dag så hörs vi nästa gång!
Kram!

Av Cecilia - 26 november 2017 00:23

Varför sova när man kan vara vaken? :)
Inatt drog jag en spontanare till borlänge. Jag såg att linus och hampus, 2 kompisar var i sälen så jag åkte med dem till borlänge. Vi var framme runt 4 inatt och jag somnade inte förens runt halv 5-5 ungefär så idag har man varit skapligt trött. Sover hos jackie nu i några dagar och sen får vi se vart jag sover. Imorgon blir de bara att fixa och hjälpa jackie med lite saker sen eventuellt träffa Anton en sväng och bara prata och umgås lite sen vet jag inte vad som händer mer. På måndag så blir de jobb och sen blir de nog jobb hela veckan förhoppningsvis så jag kommer iallafall göra något på dagarna.

Idag har vi varit lite överallt. Vi har varit på kupolen, elgiganten, och ikea. Sen fick vi skjuts av en bekant till jackie hem med alla saker då jackie hade köpt köksbord å grejer.
Sen va vi 3 tjejer som byggde ihop allt. Jag, emma och jackie. Jag tog mest kort och va social med andra folk istället haha :p

Slut resultatet blev såhär:

Men nu känner jag att huvudvärken kommer smygandes så jag tänkte faktiskt krypa ner under täcket och sova men vi hörs i nästa inlägg.
Puss och kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards