Alla inlägg den 10 november 2017

Av Cecilia - 10 november 2017 05:49

Hej på er!
De va länge sen jag skrev nu. Ni kanske undrar vad jag gör vaken vid den här tiden och de är för att jag inte kan sova. Anton somnade för kanske 1 timme sen eller mer och han ska upp och jobba om ca 3 timmar så får väl se om jag fortfarande är vaken då haha. Har sånna sömnproblem + att jag börjar bli sjuk. Har feberfrossa så snart kommer nog febern smygandes. Har haft sprängande huvudvärk hela dagen och har de än så får se om jag ens kommer orka att jobba. Jag börjar 8 så lär alltså gå upp om typ en och en halv timme för att äta frukost och sånt men ska ringa till jobbet imorgon och kolla om jag får jobba då de är väldigt strikta regler där när man är förkyld och så då vi går genom köket/restaurangen och så för att komma till vårat place där vi håller till. För er som missat de så har jag börjat jobba på scandic här i Borlänge. ÄNTLIGEN har jag fått jobb här. Jag och Anton har även halvt flyttat till en lägenhet. Vi bor med våran kompis Johnny och de funkar utmärkt. Dock bor vi i bullermyren av alla ställen men de har gått bra hittills. Nära till allt. Annars så bodde vi mitt ute i ingenstans med flera kilometer in till stan då hans föräldrar bor en bit utanför stan men nu bor vi ca 2 min från centrum så de är najs.
Annars så rullar livet på. Vi är väl mest ute på kvällarna till ca 21-22sen åker vi hem och typ pratar sen sover så ja vi har de rätt kul tillsammans. Känns rätt skönt att vara i Borlänge även fast de kan vara jobbigt ibland att bo så långt bort från familjen då jag inte åker hem på samma sätt som jag gjorde när jag gick gymnasiet men man blir ju vuxen till slut och kan inte bo hemma hela livet ;)

Känner jag mig rätt så kommer jag att vara vaken tills väckarklockan ringer då jag ska ringa till jobbet och sen en timme efter de så ringer klockan igen och då ska jag väcka Anton så han kommer upp till jobbet. Funderar på att kanske gå ut och gå eller något lite senare när han åkt. De finns ett stort sportfält här i närheten som man kan gå runt. Tror de är en mil eller så men jag kan ha fel :p så vi får se om jag kanske går den rundan. De hänger på vädret. Annars så kommer jag väl sitta här hemma och fixa och dona lite om jag inte kan jobba. Sen lär jag väl få lite sömn också. Men de är FREDAG!! Vilket innebär helg. Vet inte riktigt vad som händer i helgen mer än att vi ska hem till Antons familj på lördag då han ska fota lite grejer och sälja sen på söndag ska vi dit igen då de kommer dit en vän till Jessica (svärmor) som är typ som ett medium och ska kolla vad de är som spökar i huset då vi alla känner av att de är några där som kanske inte borde va där tycker jag iallafall.

Nej nu ska jag fortsätta med min önskelista till jul då jag inte fixat någon än och mamma vill ha en den alla barn så lika bra att göra de så man kanske får någon julklapp i år XD

Hoppas ni får en bra dag så hörs vi en annan gång!
Puss och kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards