Alla inlägg den 13 maj 2015

Av Cecilia - 13 maj 2015 20:52

Sitter på bussen mot särna och är hur uttråkad som helst. Vill ba hem och se på robinson som jag kommer missa och sen lite youtube klipp som jag missat i veckan sen blir de sova för min del...trött tjej de här...

Solen skiner ute och det är varmt hoppas jag. Tror solen är påväg ner. De är väl säkert ingen sol när jag kommer fram :p

Jag har inga planer för morgon dagen eller hela helgen. Är det dåligt väder så blir de väl film/serie tittande men om de är bra väder så kanske jag kör lite moped eller bara är ute. Nu ska ju ebba på klassresa till göteborg imoron och blir borta hela helgen så där försvann min sällskap på moppen :/

De känns som jag åkt i evigheter. De börja med att jag följde med några kompisar till resecentrum i borlänge för dem skulle med tåget och jag skulle åkt imorn men dem där hemma verkade sakna mig så jag åkte idag istället. De va i sista minuten som dom sa att dem ville ha hem mig så jag fick åka hem och akut packa och bara springa ner till bussen igen som skulle gå 20 minuter efter att jag kommit hem. Tåget gick segt och de kändes som en evighet. Nu sitter jag på bussen mot särna och de känns som jag åkt buss hela dagen :/

Aja hemma i särna om typ 40 minuter men de är iallafall tyst på bussen så man kan vila ögonen lite :p

Ni får ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon!

Kram!

Glöm inte följa mig på instagram:
Cicci_1998

Av Cecilia - 13 maj 2015 10:20

Vi ska alldelles strax börja gå mot idrotten. Jag hoppas att vi ska vara inne för de blåser/regnar ute och är bara helt klart piss väder. Efter idrotten ska vi äta lunch och sen ha matte och efter de slutar vi...men jag ska vara kvar och göra rest arbeten + prov. Men nu ska vi gå så ja ni får ha en bra dag!

Kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards