Alla inlägg den 9 maj 2015

Av Cecilia - 9 maj 2015 21:52

  Dagen har vart perfekt idag asså...Började dagen dåligt (inget jag tar upp här), runt 1/halv 2 så bakade vi. vi gjorde sockerkaksrutor i smaken choklad och vanilj. Super gott blev de och mamma tog även kort på dem vilket kommer här:

    

 

Super duper gott!!!


  Igår (tror jag de va) så bakade jag ju även tårta. jag tror jag skrev att jag skulle lägga ut bilder på dem men hade inte  fått några av mamma men idag så skickade hon dem till mig så bilder på tårtorna kommer också här:

   

 

Inte dem finaste tårtorna men de skulle ju trotsallt ätas haha...


  Ja dagen idag har varit kort känns det som. jag tyckte jag vaknade nyss och nu helt plötsligt så ska man sova igen men sånna dagar finns de ju också. Jag har även träffat vänner på eftermiddagen. Jag var med Sabrina som jag säkert nämt här någon gång tidigare och även frida. vi åkte moped i byn och pratade. kul va de iallfall och få träffa dem igen.


  Jag har inte bestämt mig riktigt om jag åker till Borlänge imorgon eller på måndag igen. Men jag tror jag åker imorgon för de är endå kort vecka denna veckan. Skönt med lång helg från torsdag-söndag för då har jag mer tid med vänner och annat.


  Det har gått väldigt bra den här månaden med bloggandet asså. hahah månaden har typ inte ens börjat men har ju endå bloggat varje dag. Inte bara 1 gång heller utan 2 ibland också.


  Tog lite kvällsbilder också då jag tyckte himlen var så fin.

   

  Fick till 3 bra bilder som jag suttit och redigerat medans jag skrivit inlägget. Jag började skriva 21:52 och klockan är nu 22:17 så jag har hållt på i en halvtimme nu men va gör man inte för er läsare? <3


  Nu ska jag börja avsluta för nu känner jag att de vart lite långt inlägg men jag ville som sagt få in lite bilder å så som jag lovat. Jag vet att jag skrivit att jag ska lägga upp bilder på lägenheten men jag har inte haft tid att ta kort än då vi har massa i skolan och hemarbeten å så men de har jag också nämt tidigare, hoppas ni förstår.


  Hoppas ni haft en bra dag som jag och så hörs vi imorgon.

  puss och kram! <3


Glöm inte följa mig på instagram:

cicci_1998

    

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards