Alla inlägg under april 2015

Av Cecilia - 25 april 2015 15:03

grått, molningt, snö/regn ja vad kommer här näst?

Hej på er. Rubriken säger allt. Det är ett riktigt skit väder uppe i särna just nu. Jag tog med mig en kompis hem ifrån borlänge som heter cassandra. Kan ha skrivit nått om henne förrut. Vi går iallafall i samma klass och vi är de som håller ihop mest <3

Nu ser jag att solen ville titta fram vilket är underbart men det är fortfarande cirka 3/4 + ute och det är svin kallt :/

Ikväll blir de förmodligen film + snacks och sen vet jag inte vad man ska göra mer. Mopeden får nog stå i helgen eftersom de regnar och jag vill inte bli blöt när jag kör :p

Ser att jag har 3 procent kvar på telen så bäst att avsluta här då men mer uppdatering kommer idag förhoppningsvis ;)

Kram!

Av Cecilia - 19 april 2015 11:09

  Jag har blivit såååå dålig på att uppdatera här. Ussh på mig...


  Idag ska jag iallafall åka till borlänge, åker om 40 minuter faktiskt. JAg åker tidigare idag pågrund av att det är marknad i borlänge och jag längtar sååå häääär mycket.... Jag kommer och komma till borlänge klockan 4 och marknaden slutar 6. Jag hoppas bara inte att tivolit har börjat packats ihop då för vi vill åka hehe. Det är ju typ de roligaste på hela marknaden...


Tivolit heter "Axels tivoli" vet inte om ni hört om de och om ni har det, har de bra åk attraktioner? kommerntera!


De roliga/dåliga är att tivolit är mitt emot skolan så vi har gått hela veckan och tittat på karusellerna och bara sagt att den ska jag åka osv. Det finns en som heter "The king" och jag vet inte om jag kommer våga åka den för den åker lixom upp och ner hehe...lite rädd där asså...


men jag hoppas att det blir kul endå...Jag hoppas också att jag hittar nått vid marknads stånden som typ godis eller nått annat. Kan lägga upp bilder på vad jag köpte här Imorgon ;)


  Hoppas ni haft en trevlig/rolig helg så hörs vi imorgon någon gång. Nu ska jag se så jag packat allt och sen säga hej då till familjen och gå ut till bussen. Jag har dock en väntetid på 45 minuter i Mora så de kan hända att jag uppdaterar där men inte helt säker...Vi får se helt enkelt.


Kramizz På Er! /Zizzi (mitt smeknamn)

Av Cecilia - 6 april 2015 19:23

  Är det bara jag som ska se säsongs starten av sofias änglar? Det börjar idag klockan 20:00 0ch jag ska självklart se på de. Avsnittet idag skulle handla om en dotter och en mamma som varit med om en trafikolycka där mamman dog och dottern hamnade i rullstol eller vad det var ;)


  För er som inte vet så har jag även instagram där jag heter cicci_1998 Det är bara att söka på mig. Jag är privat men skicka bara förfrågan så kan de hända att just du för följa...:)  Där uppdaterar jag så mycket jag kan. Det har gått lite segt nu men jag ska försöka att börja om allt, ta bort alla bilder och verkligen börjar om från början med bättre bilder och bättre kvalité :)

Följ mig ;)


  Dagen idag har jag bara vart hemma nästan. Jag bakade lite kakor på förmiddan som blev goda och sen har jag nog kört moped för de mesta. Imorgon ska jag städa ur lite skåp åt mamma hehe, tänkte att de var lite stökigt där och jag hittade ett sätt att tjäna pengar på hahaha ;P


  Men de var nog allt. Glöm inte att kika in på instagram och börja följa mig för att få se mer av min vardag ;)


Kommentera även här lite tips på inlägg ;) Håll utkik efter en vårtag som kan komma upp idag eller imorgon men de blir nog idag då jag har tid kvar innan klockan blivit 20:00.


Ni får ha de bra!


hare de gött haj!!



Av Cecilia - 4 april 2015 21:25

  Magsjukan kom o-inbjuden till familjen. Vi ville inte alls ha den men den kom endå. Tror vi gått varvet runt och nu har det börjat om igen. Jag vill inte få det igen. Jag blev magsjuk när jag var i lägenheten, vilket var ganska tur för då kunde jag vila i lugn och ro. Jag åkte dock hem dagen efter för att vila upp mig här hemma. Jag kom hem i onsdags på förmiddan och har vart hemma sen dess men nu har vi ju fått påsklov så då blir man ju hemma en vecka till. :D plus i kanten på den asså...


Nu på påsklovet har jag inte gjort så mycket mer än att suttit vid datorn, varit med syskonen och kört moped. Jag beställde även nya skor förra veckan som jag har hämtat ut :) dem är typ skrikrosa men bild på dom kommer imorgon. 


Idag har vi vart ute hela familjen. jag har för mesta delen kört moped och vi har även grillat korv. Imorgon så ska jag nog ta lite kort (tänkte KANSKE låna mammas kamera :P). Min mobil har ju dock blivit trasig nu så jag får använda iphonen som jag hade innan men den har en spräckt skärm så jag kan inte se så mycket på den. min andra mobil (samsungen) ska vi nog skicka in på lagning och hoppas på ett svar på vad det är för fel på den. 


det var typ allt jag hade för ikväll. lite mer uppdatering kommer säkert imorgon från min dator (lånade mammas nu) och då kommer lite bilder som jag tog igår plus massa mer. 


  Gonatt kram på er alla där ute <3

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards