Alla inlägg den 27 april 2015

Av Cecilia - 27 april 2015 20:00

Eftersom vissa läsare kanske är nya så tänkte jag göra en about me tag så jag tycker vi sätter igång ;) 


Ditt mellannamn? Angelica & Elisabeth

Favorit ämne i skolan? Har inget speciellt favoritämne

Favorit dryck? Power King och Coca Cola

Favorit låt just nu? Stole the show

Favorit mat? kycklingklubbor

Det senaste du köpte? balsam, choklad och riskakor

Favoritbok för alltid? Läser aldrig böcker

Favorit färg? Svart,vit,lila

Har du något djur? 2 katter

Favorit parfym? vet inte vad den heter :P

Favorit lov/semester tid? sommarlov

Är du gift? nej

Vilka länder har du varit i? Sverige & Norge

Pratar du något annat språk? Engelska

Hur många syskon har du? 10 stycken (7 systrar & 3 bröder)

Favorit klädmärke? HM hehe om de nu är ett klädmärke

Favorit restaurang? MC donalds

När grät du senast? kommer inte ihåg

Favorit blogg? Läser typ aldrig bloggar

Favorit film? The fault in our stars & Flicka 1&2

Favorit TV program? SOS djur & robinson love edition

PC eller Mac? mac

Vad har du för mobil? Samsung galaxy s4 men använder Iphone 4s nu för samsungen är det nått fel på.

Hur lång är du? 169.5 man får inte glömma 5:an faktiskt

Kan du laga mat? Ja annars hade jag inte gått restaurang och livsmedel pågymnasiet xD


Glöm inte följa mig på instagram där jag heter cicci_1998 ;)

kram!!

Av Cecilia - 27 april 2015 14:13

  de var sol och varmt när vi lämnade särna men utanför mora så spöregnade det. Humöret  är väll inte bäst då jag sov som sämst inatt och är skit trött nu. Aja vi sitter iallafall på tåget som ska ta oss till borlänge sen blir de och rusa till bussen. När jag kommit hem så ska jag duscha, äta och sen skriva på slutuppgifter för detta året. Efter det så blir det förmodlingen TV och sen sängen. Kommer hem typ 16:15 och eftersom att jag ej har internet i lägenheten så skriver jag tidsinställda inlägg nu när jag har tid och dem kommer komma runt 20:00 på kvällen ;)


Glöm inte följa mig på instagram där jag uppdaterar lite då och då men kanske lite mer där än här ;)

  Jag heter cicci_1998

så de är bara och följa ;)


  Ha de bäst!


kram!

Av Cecilia - 27 april 2015 12:23

sitter på bussen och insåg att jag inte har nått att göra och tänkte därför, varför inte passa på och uppdatera er? ;)

Det känns som 10000 grader varmt i bussen. Det hettar verkligen... Tänkte att nu när jag har så mycket tid, ska lixom åka buss i 2 timmar, så kan jag fixa lite på bloggen. Tänkte fixa en ny header för den jag har nu är bara en bild då jag håller på byter. Jag ska försöka ta lite vår-bilder till helgen som kommer.

Nu ska jag ta fram datorn och fixa lite piff.

Kram!

Glöm inte och följa mig på instagram där jag uppdaterar dagligen. Där heter jag: cicci_1998
FÖLJ VETTJA ;)

Av Cecilia - 27 april 2015 09:45

  Nu provar jag bara om detta inlägget kommer in för isåfall så kommer jag göra fler sånna här tidsinställda inlägg framöver ;)


Kommentera gärna bloggförslag...


Kram!

Av Cecilia - 27 april 2015 09:02

  Idag verkar de bli fint väder    Solen skiner och utstrålar en värme men i luften så är det kallt. Idag bär det av till borlänge igen. Den här helgen blev rätt så lång endå. Det känns som att man vart hemma i en evighet fast de bara gått 3 dagar.

  Jag hade tid hos tandläkaren 8:15 så där var jag nu på morgonen och sen satte jag mig här och bloggade, samtidigt kom jag på att jag kunde ta lite bilder nu när solen är framme och jag fångade in 2 bra bilder faktiskt, dom kommer här:

   

  Kanske inte de bästa bilderna men de är ju nått iallafall :)


  Nu ska vi ta oss lite frukost och sedan vet jag inte riktigt vad vi ska göra men måste nog ner på affären och köpa balsam för mitt är slut i lägenheten.

  Juste jag skrev i ett tidigare inlägg för någon vecka sedan att jag skulle slänga in bilder på lägenheten vilket kanske kommer till veckan. Jag ska försöka få till några bra bilder och sen ska jag få upp lite bilder o sånt på väggen tänkte jag. Jag har igentligen en massa att göra där för jag vill tapetsera väggarna.


  Nej nu ska vi äta nått och sen åker vi nog ner på byn (som jag skrev tidigare) och handlar något men ja, jag får allt skriva sen. Jag kommer även sitta på bussen och skriva tidsinställda inlägg. Ska prova skriva ett snart och sätta en tid för och se om de funkar men ni får la ha de bra så hörs vi :)


kram! <3

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards