Alla inlägg under januari 2015

Av Cecilia - 20 januari 2015 19:43

Har inget att skriva om så kommer inlägg imorn istället
Kram!

Av Cecilia - 16 januari 2015 21:27

när jag loggade in på bloggen så hade jag fått en kommentar där de stod lite saker och sen även en fråga.

Tränar du något?

och nej det gör jag inte.  Jag brukar säga att nu SKA jag gå ut och springa eller bara gå men det brukar oftast sluta med att jag hamnar vid datorn eller gör något annat...så typiskt mig asså haha...


lärarna har tillochmed sagt till oss att om vi ska orka med restaurang branchen (stavning) så måste vi börja träna så jag funderar på att göra de på helgerna när jag är i särna då vi har grejer så vi kan göra ett litet eget gym  här istället för att kosta på de på typ må bättre eller friskis och svettis eller något annat... Jag ska försöka att börja träna det är bara frågan om när...;)


det var den frågan jag ville svara på bara ifall att någon annan också undrar men nu fick DU svaret på frågan som du ställde också ;) hoppas du blev nöjd och även ni andra!


puss!!

Av Cecilia - 14 januari 2015 16:46

Bowling stod på idrotts schemat idag. Kanske inte någon idrott precis men kul var det! Kloten har kastats både bakåt,framåt och uppåt hahaha. Jag skulle skjuta ett klot men tappade de i luften ocj självklart så var det ju bakåt också, skrattade som mest just då den här dagen...påväg till matsalen efter bowlingen skulle jag gå i snön där de lutade neråt. Jag gick i spåren efter en annan och halkade rakt ner i all snö hahaha, låg där och skrattade i typ 2 minuter tills jag blev helt blöt haha men de torkade fort som tur var. Nu är jag hemma igen och ska väll hitta på nått kul :) men vi hörs senare eller imorgon :)

Av Cecilia - 12 januari 2015 19:42

Tidigt blev det imorse och tidigt blir det nog att sova ikväll hehe...


jag kom iallafall till skolan typ 3 timmar försent men skit samma, hann ju vara med på karaktären iallafall, de är dem lektioner som vi lagar mat på...


Nu sitter jag iallafall hemma hos dom jag bor hos och skriver här för att jag kände för att skriva ett inlägg bara :*


Imorn ska vi i 1:an ha restaurangen på skolan öppen. Maria en lärare har bjudit in några gäster som ska få komma och provsmaka våran mat som vi ska göra... Vi ska få servera och laga maten till gästerna, hoppas bara att allt går bra ;)


nu ska jag titta lite runt på datorn och sen sova tror jag för jag  är jätte trött:P


hade!

Av Cecilia - 11 januari 2015 22:32

Tror ni jag är taggad?
Svar: absolut inte :(

Kommer va skit trött även fast jag sover på bussen men endå lixom. Vem är uppe klockan halv 5 på morgonen för att åka till skolan? Inte många iallafall!

Nu ska jag lägga mig hehe lite sent kanske efter som att jag ska upp om bara någon timme men aja...

Natti natti på er <3

Av Cecilia - 11 januari 2015 13:24

(Syrran på bilden)

Hare gött!!

Av Cecilia - 11 januari 2015 11:15

Vaknade precis upp, tittade ut genom fönstret och möttes av det här

Det är säkert en 5-6 deci ute med snö hehe...

Nu ska jag äta frukost och sen hoppas på att traktorn kommer snart.

Skrivet mer senare ;)
Hade!

Av Cecilia - 10 januari 2015 22:43

Kväll igen då!!! Saotan va tiden gick fort idag dåå...kört skoter mestadels hela dagen och vart inne lite då och då men mest ute. Om traktorn kommer hit i skaplig tid imorn som jag hoppas att den gör så vi kan komma hem något gång, jag hoppas iallafall att den kommer tidigt eller asså tidigt och tidigt men skapligt dåra iallafall ;)
Men nu väntar sängen på mig...imorn far jag till falun om nu allt går som de ska. Som de ser ut nu så måste jag åka 15:55 pågrund av all snö som kom inatt och jag hoppas också då att bussen inte kör av vägen eller får nått problem så jag missar tåget för jag tänker inte stå där i mörker imorn för jag är så jävla mörkrädd fast bara när det gäller utomhus :p när jag ska sova så måste det vara beck svart i hela rummet. Inget får lysa för då kan jag inte sova och där kommer månen in i bilden. När det är fullmåne så kan jag inte sova för att den lyser upp hela rummet och såvidare...

Nej ni får allt ta och ha de så bra så hörs vi imorn
Natti på er <3

(Bilden är tagen i mora i onsdags)

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards