Direktlänk till inlägg 16 januari 2015

tränar du?

Av Cecilia - 16 januari 2015 21:27

när jag loggade in på bloggen så hade jag fått en kommentar där de stod lite saker och sen även en fråga.

Tränar du något?

och nej det gör jag inte.  Jag brukar säga att nu SKA jag gå ut och springa eller bara gå men det brukar oftast sluta med att jag hamnar vid datorn eller gör något annat...så typiskt mig asså haha...


lärarna har tillochmed sagt till oss att om vi ska orka med restaurang branchen (stavning) så måste vi börja träna så jag funderar på att göra de på helgerna när jag är i särna då vi har grejer så vi kan göra ett litet eget gym  här istället för att kosta på de på typ må bättre eller friskis och svettis eller något annat... Jag ska försöka att börja träna det är bara frågan om när...;)


det var den frågan jag ville svara på bara ifall att någon annan också undrar men nu fick DU svaret på frågan som du ställde också ;) hoppas du blev nöjd och även ni andra!


puss!!

 
 
Ingen bild

vonstocken

17 januari 2015 20:21

Näää nu vill det sig inte bättre än att jag åker med nästa flyg till Dalarna och sätter fart på er. Det blir väckning klockan 4 på morgonen, 500 armhävningar och 12 km löpning är lagom som uppvärmning innan träningen.. XD ( jag bara skoja ni behöver inte fly över gränsen till Norge XD)

Börja lite lätt bara några gånger i veckan. Det räcker att bara promenera och jogga lite då och då för att vänja kroppen stegvis. Det viktiga är att inte gå ut för hårt för då är risken stor att man skadar sig eller tröttnar - lite tips från coachen ;)

Nu till lite frågor:
Vilka filmer ser du helst: skräckfilm, komedi eller romantik?

Vilken är den bästa film du sett?

Läser du böcker? Vilken bok läste du senast? Var den bra eller dålig?

Hoppas det blir fint väder i morgon :D



Cecilia

20 januari 2015 11:09

hahah rolig du xD någon träning ska jag nog allt få till. ska försöka gå ut och gå på helgerna när jag är hemma i särna då det är lugnare där ;)

Svaren på frågorna:
jag kan se vissa skräckfilmer om de är läskiga men annars så ser jag mest på romantik och komedi :)

min bästa film som jag har sett är, förr eller senare exploderar jag (the fault of our stars) tycker den är så sjukt bra. rekommenderar den ifall du inte sett den.
jag läser ibland, jag läste en justin bieber bok senast som jag läst 100 gånger minst haha xD den var jätte bra...:)

idag snöar det tyvärr. längtar till sommaren nu ;) vill ha sol...

kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 22 februari 2018 18:19

Hej kära läsare!   Som ni kanske såg i inlägget nedanför detta så la jag ut ett inlägg med en kod. De var för att jag flyttade över mina inlägg till min nya blogg.  Jag har nämligen bytt sida till NOUW  istället och jag hoppas jag ska trivas dä...

Av Cecilia - 22 februari 2018 14:32

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 6864000078"

Av Cecilia - 21 februari 2018 18:15

Hej Läsare! Hoppas allt är bra med er, med mig är de bra förutom denna förbaskade mage som fortfarande krånglar.    Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket. Fixade iordning mig imorse och sen har jag bara pysslat lite hemma med olika saker. ...

Av Cecilia - 19 februari 2018 20:46


Hej fina ni! Äntligen måndag och ny vecka igen. Förra veckan var inte min favorit vecka. Magen har krånglat och igår så gav även kroppen upp och jag blev sängliggandes. Åkte till jobbet igår på morgonen men fick avbryta innan jag ens hann börja. ...

Av Cecilia - 17 februari 2018 21:02

Hej på er! Hoppas eran dag varit lika bra som min.  Jag har jobbat hela dagen. de var riktigt kul att komma tillbaka till Idre fjäll och träffa alla kollegor igen. Vi har skrattat så vi nästan vikt oss. Älskar att jobba när man har de så trevligt...

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards