Alla inlägg under december 2012

Av Cecilia - 12 december 2012 13:18

Rubriken säger allt... Jag tänkte börja om på nytt igen.

Jag har inte bloggat på jättelänge och jag glömmer av det, men nu ska jag försöka att blogga minst 3 gånger i veckan.


Den här veckan kommer nog att gå fort eftersom att jag blir hemma hela  veckan. Jag vart magsjuk natten till Tisdag    Men nu är jag frisk igen, men det är fler i familjen som  blivit magsjuka så då stannar jag hemma!   


Imorgon är det ju lucia och jag kan inte vara med och gå i luciatåget som vi i 8:an har fixat eftersom att det är magsjuka   Jag hade längtat så mycket och så kommer den dumma magsjukam hit...   Men, men det kommer väll fler gånger som man kanske kan vara.  


Otur för min lillebror som så gärna ville gå luciatåg på sin födelsedag och så blir han magsjuk  


Nu så ska jag läsa lite bloggar och kanske se på film! Skriver mer under dagen.

kommentera gärna något som ni vill att jag ska skriva om!


XOXO cecilia    

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards