Alla inlägg under december 2012

Av Cecilia - 26 december 2012 09:54

Jag vaknade precis och kunde inte somna om...;(

Idag ska jag kanske åka skridskor! ;);)
Har inte åkt skridskor sen förra året så jag suger på det ;)

Jag har igentligen inget att skriva om men jag lägger upp en bild nu och så kommer det fler under dagen!

Glöm inte att kommentera mitt förra inlägg om hårfärgen, om det vart bra eller sådär <333 Tack!

Hejdå
Xoxo cecilia

Av Cecilia - 25 december 2012 22:49

Hejsan....!

Idag har jag hunnit med mycket...;)

Jag har färgat håret brunt, ätit mat, varit ute och ngt mer som jag inte kommer på just nu!;) xD kommer med en före och efterbild! Före: blond
Efter: brun

Vad har ni gjort idag? (kommentera)

Nu ska jag gå och sova, hörs imorgon.. God natt alla mina underbara bloggläsare ;););)<33

Xoxo cecilia<3333333

Av Cecilia - 16 december 2012 00:06

Nu ska jag sova, är jättetrött!!! :-D

Imorgon ska jag se på tv och kanske städa eller något sånt... :-D

Godnatt alla underbara bloggläsare...! :-)

Av Cecilia - 14 december 2012 23:05

Hej!


Nu så ska jag snart gå och lägga mig...   

Är jättetrött så jag kommer nog att sova länge imorgon..  


Jag skriver från datorn nu och efter som att jag inte har några bilder på den så får jag ta många bilder under helgen och lägga ut på måndag...  


Aja nu ska jag sova.

Godnatt Allla Mina Underbara Bloggläsare!!!


XOXO Cecilia

Av Cecilia - 14 december 2012 17:56

 Hej!


Nu har jag precis kommit in från att ha varit ute och åkt/kört fyrhjuling med syskonen...

Det är roligt när jag kör och åker bak på en snowracer.


Ikväll så ska jag kanske se på en film och äta chips och ostbågar...mums  


Nu ska jag läsa några andra bloggar och äta mat, skriver mer ikväll från mobilen och då kommer det bilder med!


Ha det bra så länge, hejdå


XOXO Cecilia

Av Cecilia - 14 december 2012 10:01

Hej!

Jag vaknade runt 9:05 och så låg jag kvar och drog mig en stund. Nu så ska jag snart äta frukost och sen vet jag inte vad jag ska göra.

Jag är hemma idag också eftersom att fler spyr så jag blev hemma hela veckan.

Nu ska jag äta men bjuder på en fin vinterbild som jag tog nyss, skriver mer under dagen, hejdå

Av Cecilia - 12 december 2012 23:00

Godnatt då alla mina underbara bloggläsare!??? kommer fler inlägg på fredag...? Godnatt sov så gott!

Av Cecilia - 12 december 2012 20:13

Hejsan!


Nu sitter jag bara vid datorn och så sms:ar jag med några vänner.  


Jag ska nog se på något rogram som jag missat eller se på en film. Jag skriver nog ett sista inlägg ikväll från mobilen och då kommer det en bild med på mig!!!


Ha det bra så länge "puss"


XOXO cecilia

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards