Alla inlägg den 4 juli 2017

Av Cecilia - 4 juli 2017 15:59

Jag har en fråga till er, varför har arbetsförmedlingen stängt måndagar och tisdagarn för? så är de iallafall i mora så om någon av mina läsare är ifrån mora, vet ni svaret på min fråga då? kommentera gärna isåfall.

  Vi åkte alltså till Mora idag som planerat då. Jag följde med av en anledning och det var för att gå till arbetsförmedlingen men då hade dem stängt dessa dagar så jag åkte alltså 24 mil för ingenting. Men jag tog mig istället tiden och sprang in till tandläkaren och fick en rese lapp så att jag tar mig ner på torsdag. Vill egentligen inte till tandläkaren för känner lite att dem inte lyssnar på mig och kan inte heller byta då jag är skriven i älvdalens kommun. 

  Ska alldelles strax gå ner på byn med brorsan och köpa nån dricka kanske och sen får vi se vad vi hittar på helt enkelt. vi kände bara att vi behövde komma ut och gå lite än att sitta inne resten av dagen. Lite senare ska jag även träffa carro som kommer hit en stund. Hon bor egentligen i orsa men kommer hit och hälsar på några dagar. vet inte hur länge hon stannar men hennes familj bor här så. Caroline är fridas tvillingsyrra och vi bor i deras gamla hus. Kan göra en storytime någon gång där jag berättar om flytten från stockholm storstad till en liten by upp i norra dalarna mitt ute i ingenstanns, men nu sja vi röra på oss så ni får ha en fortsatt bra dag så kanske jag skriver mer senare eller imorgon. 

puss och kram C

Av Cecilia - 4 juli 2017 00:19

Hur mår ni?

Själv mår jag bra faktiskt.

  Idag har jag hunnit med ganska så mycket. Jag har fixat i lägenheten och städat upp. Det ända som ska fixas nu är att sängen ska upp på övervåningen. Jag får renovera däruppe någon annan gång när jag köpt färg och grejer osv. Annars så har jag inte gjort så mycket mer idag. Har träffat frida 2 ggr under dagen och pratat, pratat lite med Anton och kompisar men sen har de inte hänt så mycket mer. Får väl se vad resten av veckan har att erbjuda.

  Planerna imorgon är iallafall att åka till mora så borde egentligen sova nu för ska upp vid halv 7 och duscha och fixa iordning mig haha men är inte ens trött så lär väl vara någorlunda trött imorgon. I mora så ska jag till arbetsförmdelingen och skriva in mig då jag inte gjort det ännu haha så tänkte att det var dags sen ska brorsan till en prat doktor så då springer jag bort till tandläkaren för att få en rese lapp då jag ska ner till tandläkaren på torsdag men kommer inte ner om jag inte har någon rese lapp då jag måste visa upp en sån på bussen. vad som händer mer imorgon vet jag faktiskt inte men de märks väl antagligen. Kanske blir nån shopping också när man ändå är ner hehe men vi får se.

  Nu ska jag bara kolla runt på lite olika sidor och sen titta på någon film/serie eller något men tills vi ses igen så får ni ha det så bra,

puss & kram C

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards