Alla inlägg under april 2016

Av Cecilia - 10 april 2016 04:14

Godmorgon/godnatt på er. Klockan här är 10 på morgonen vilket betyder att klockan i sverige är typ 4 på natten :p vi har precis vart och ätit hotell frukost. Kinesisk hotell frukost va något nytt verkligen men de va gott

Idag ska vi nog mest bara ta de lugnt. Kanske gå ner och titta i lite affärer. Jag behöver köpa typ shorts eller nån klänning för jag har inga sånna nästan. Blir till och köpa upp sånt när lönen kommit xD

Nej sova kanske? Nej då men får vl hitta på nått. Man kan inte göra så mycket när inga sociala medier funkar eller nått :/

Men jag skriver nog mer sen och lägger ut mer bilder.
Puss och kram /cicci

Av Cecilia - 9 april 2016 14:26

Vi klarade de och nu sitter vi på hotellet i wuhan,kina äntligen :D
Har inte sovit på 30 timmar så man är ju lite trött nu asså. Ska försöka få upp lite bilder så håll koll längst ned i inlägget. Ett inlägg om allt kommer nog imorgon eller något. Nu säger vi godnatt här <3

Av Cecilia - 7 april 2016 23:36

Nu ni är de nära. Endast 13 timmar kvar tills jag lämnar lägenheten och påbörjar resan mot kina :D
Är väldigt nervös men också väldigt trött så jag kommer nog sova skönt inatt hoppas jag :) oftast brukar man inte kunna sova när man ska glra något roligt men försöker vara vaken ända tills jag är riktigt trött vilket jag är nu så ska faktiskt sova. Hoppas ni haft en bra dag. Mer uppdatering kommer imorgon innan jag lämnar lägenheten förhoppningsvis eller på tåget, vi får se helt enkelt men håll utkik <3
Puss och kram /cicci <3

Av Cecilia - 6 april 2016 18:11

Har precis haft middagsdate med bästa nattis och nu sitter vi bara och pratar om allt och ingenting typ...
Dagen var vart lång tycker ja. Fick hjälpa till imorse på haga gymnasiet med frukost och så, var där halv 8 till cirka 10 sen åkte jag till skolan och gick på ett möte och efter de var jag på ett annat "möte".
Nu på eftermiddan har jag bara spenderat tid men vänner och det blir samma imorgon innan avfärd på fredag :D längtar så sjukt mycket :D
Men kommer sakna mina vänner och familj enormt. Facebook funkar inte där heller så kommer inte kunna uppdatera där men får uppdatera på instagram :)
Nu ska jag bara ha de mysigt med nattis innan hon åker hem och sen imorgon ska jag träffa linnea + shoppa det sista sen bär det av :D
Hoppas ni haft en lika bra dag som mig.
Puss och kram
Cicci <3

Av Cecilia - 4 april 2016 23:20

Då var man tillbaka i borlänge igen. Skulle tagit spruta imorgon men glömsk som jag e så glömde jag sprutan hemma i särna ^^
Ska iallafall hämta ut datorn. Längtat så efter att få tillbaka den. Det var fel på hårddisken tråkigt nog men nu kan jag äntligen börja göra lite bättre inlägg med fler bilder då det är lättare att ladda upp från datorn, tycker jag iallafall.
Så imorgon blir det till och hämta ut datorn, prata med skolsköterskan och sen ska jag även till falun och träffa frida. Vill träffa henne också en sista gång innan jag lämnar sverige <3
På onsdag ska jag till skolan och jobba lite tänkte jag. Passa på där då man ändå har internet hehe ^^
Mer än så vet jag inte. Ska försöka hinna med att träffa så många vänner jag hinner denna veckan innan avfärd på fredag. Tåget mot stockholm går 12:00 från borlänge resecentrum. Vet inte riktigt när flyget skulle gå men de var nån gång vid 19:00 eller nått sånt.
Vi får allt höras imorgon eller något.
Puss och kram!
God natt!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards