Direktlänk till inlägg 12 februari 2016

go´kväll

Av Cecilia - 12 februari 2016 23:21

  hemma i Särna efter en rätt så lång vecka. tycker denna vecka vart så fruktansvärt lång men ändå rolig. har varit mycket med kompisar osv så jag har ändå haft en bra vecka i borlänge men nu är det helg, tjooho


Imorgon står det jobb på schemat. börjar 17:00 och slutar runt 22/23:00 någon gång så jag är väl hemma runt halv 12 kanske men jag hoppas på en bra kväll ;)


  Dagen idag har varit helt ok. Började 9:40 och vi fick sluta 10:20 så lite onödig lektion tyckte jag för vi skulle sluta 11:15 egentligen men iallafall när vi hade slutat så åkte jag hem och packade och åkte sedan tillbaka till skolan för att vänta på en vän som bor i idre men studerar samma linje som mig fast hon går i 1:an och jag 2:an då men ja. hon slutade lite innan 2 ungefär och tåget gick 14:21 så vi gick dit och åkte till mora. väl i mora blev de väntetid ca 40 minuter på bussen som skulle gå 16:15. bussresan tog 2 timmar...suck de är väldigt lång tid om man är som mig och inte tycker om att åka buss...kom hem runt 18:20 och hör en liten sandra komma springades mot mig med stora steg och ropar "cecilia". Glada ungen blir alltid så glad när jag kommer hem och ledsen när jag ska åka, söten..

  Så ja jag hamnade nu framför datorn och har tittat lite på youtubeklipp och tänkte bara skriva här lite snabbt innan jag gosar ner mig i sängen och får mig lite sömn. Hinner nog slänga in något litet i morgon någon gång innan jag börjar jobba så vi får allt höras då :)


  ni får allt ha en bra kväll så hörs vi,

Godnatt läsare <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 22 februari 2018 18:19

Hej kära läsare!   Som ni kanske såg i inlägget nedanför detta så la jag ut ett inlägg med en kod. De var för att jag flyttade över mina inlägg till min nya blogg.  Jag har nämligen bytt sida till NOUW  istället och jag hoppas jag ska trivas dä...

Av Cecilia - 22 februari 2018 14:32

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 6864000078"

Av Cecilia - 21 februari 2018 18:15

Hej Läsare! Hoppas allt är bra med er, med mig är de bra förutom denna förbaskade mage som fortfarande krånglar.    Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket. Fixade iordning mig imorse och sen har jag bara pysslat lite hemma med olika saker. ...

Av Cecilia - 19 februari 2018 20:46


Hej fina ni! Äntligen måndag och ny vecka igen. Förra veckan var inte min favorit vecka. Magen har krånglat och igår så gav även kroppen upp och jag blev sängliggandes. Åkte till jobbet igår på morgonen men fick avbryta innan jag ens hann börja. ...

Av Cecilia - 17 februari 2018 21:02

Hej på er! Hoppas eran dag varit lika bra som min.  Jag har jobbat hela dagen. de var riktigt kul att komma tillbaka till Idre fjäll och träffa alla kollegor igen. Vi har skrattat så vi nästan vikt oss. Älskar att jobba när man har de så trevligt...

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards