Alla inlägg under februari 2014

Av Cecilia - 18 februari 2014 06:39

Idag ska jag och min klass åka till norge för att gå på röros marknaden :) jag har aldrig varit utanför Sverige :p så de ska bli superroligt. Vi ifrån särna åker 07:30 upp till idreocj dom från idre åker 08:00 så vi ska säkert mötas där. Eftersom att vi är så få i klassen (8 st) så ska vi åka i två bilar. Jag tror iallafall att det kommer bli kul...vi kommer hem mellan 19:30 och 20:30 typ så det blir 12 timmar med klassen som spenderas idag :) jag ska ta bilder om inte min mobil dör men jag ska kanske ha den avstängd i bilen...jag lägger kanske upp dom på bloggen idag eller så blir de på torsdag :) men ni får ha en bra dag så hörs vi, puss :)<3

Av Cecilia - 6 februari 2014 21:59

Nu blir de sängen för ikväll :) Är sååå trött xD. Varit en lång skoldag med mycket skratt o skoj men också tråkigt och massa annat...

Imorgon är det fredag äntligen <3 Har lixom längtat fast veckan gick väldigt snabbt endå.

Kanske ska köra skoter i helgen och skotta *lite* snö hihi :)

Nej nu måste jag sova så jag pallar med dagen imorgon. Jag har no prov också men det är jag ganska säker på nu så det blir bara lite plugg på bussen och lite under dagen.

Men vi hörs på söndag då det kanske kommer lite bilder från helgen för nu har jag inte tagit någon bild som jag kan lägga ut på bloggen direkt så ja...

Ha de gött igelkött :)<3

Av Cecilia - 6 februari 2014 11:18

Nu är man tillbaka till skolan efter att ha varit magsjuk :( Usch det är de värsta som finns att vara magsjuk, tycker jag iallafall. Just i min familj också då vi är några stycken som blir de samtidigt :p


Nu har jag iallafall rast och vi börjar igen typ 11,20 med No och sen får vi äta mat :) Jag håller på och hungrar ihjäl så kommer två från klassen in med mat hahahaha xD


Aja, ska hämta lite grejer för nu kom läraren, bästa läraren i skolan NOT :)

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards