Alla inlägg den 11 februari 2013

Av Cecilia - 11 februari 2013 17:23

Frågor och Svar!


Konfirmerar du dig?

svar: Ja


När tar du konfirmation?

Svar: Den 18 Maj


Vad ska du göra i sommar, och vad gjorde du förra sommaren?

Svar: Jag ska bada och sola. Förra sommaren så badade, solade och fiskade jag.


Har du någon bästis?

Svar: Ja


Håller du på med någon sport eller någon annan aktivitet?

Svar: Jag rider ibland, och så spelar jag bandy och fotboll ibland.


Vad tycker du om ballonger?

Svar: Dem är roliga


Hur smäller du ballonger?

Svar: Med en nål


Smällt någon med rumpan?

Ja


Skulle du våga smälla någon med rumpan?

ja


Blåst någon tills den sprängts?

ja


Skulle du våga blåsa en ballong tills den smäller med flit?

Kanske


Gillar du när det smäller?

Ibland


Håller du för öronen?

Ïbland


Smällt många ballonger på en gång?hur många?

Nej


Har du kramat sönder någon ballong?

Tror inte det


Varit med i någon ballong tävling?

Nej


Är du rädd för ballonger?

nej


Skulle du kunna sova med massa ballonger i din säng?

Ja


Kan du smälla en ballong i ett videoinlägg med en kompis?

Nej, för att det funkar inte att lägga upp för ljudet kommer inte med! Sorry :(


Vilket är ditt favorit djur?

Hund, katt och häst


Vad gillar du för färger?

Rosa,lila, svart, vit


Vad är din favorit färg?

Rosa, lila, svart, vit


Det var dem frågorna! hoppas att det vart bra svar!


ha det bra hejdå<3


Av Cecilia - 11 februari 2013 17:19

det vart tydlingen något fel när jag skulle ladda upp videoklippen med jag testar igen så får vi se

Av Cecilia - 11 februari 2013 17:00

nu är frågestunden slut så nu ska jag bara svara på alla frågor i ett videoinlägg så kommer den upp sen om det går!


hejdå

Av Cecilia - 11 februari 2013 07:49

Ni får ställa fler frågor till mig fram till klockan 17:00 för då ska jag börja svara på dem.

Jag kommer att svara på frågestunden i ett videoinlägg om det funkar att lägga upp på datorn! (Jag filmar med mobilen)


Just nu så sitter jag bara på bussen och har tråkigt. Vi har nog vanliga lektioner idag, och på torsdag så ska vi åka skidor <3 jag ska åka 12 kilometer!

Jag skriver mer sen, hej då

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards