Alla inlägg den 17 november 2013

Av Cecilia - 17 november 2013 13:07

1: Namn? Cecilia
2: Stjärntecken?Kräfta
3: Tre rädslor som du har? döden, spindlar, trånga utrymmen
4: Tre saker som du älskar? Musik, Justin Bieber, Mina vänner
5: Fyra avtändande saker, enligt dig? tjejer som snusar, killar med långt hår, mobbare, kommer inte på något mer
6: Har du lärt dig ett nytt språk? nej
7: Har du en Bästa vän? nej
8: Din sexuella läggning? Hetero
9: Din första dejt? har aldrig varit på någon dejt
10: Hur lång är du? runt 168 typ
11: Vad saknar du just nu? mina vänner
12: Vilken tid föddes du? vet inte riktigt
13: Din Favoritfärg? svart, vit, lila, neon grön (stavning)
14: Är du kär i någon? nej
15: Favoritcitat? vet inte riktigt
16: Favoritplats? där jag hör hemma
17: Favoritmat? Tacos, älgkött
18: Är du någon gång ironisk?
19: Vad lyssnar du på just nu?
20: Vad lägger du först märke till med en ny person? hur den personen är som person
21: Skostorlek? 39/40
22: Ögonfärg? blå/grön typ
23: Hårfärg? brunett
24: Favoritfärg på kläder? vit/svart/lila/rosa säkert något mer som jag inte kommer på
25: Har du någon gång busringt någon? Ja det har jag
26: Vad är färgen på dina underkläder du har på dig? vit och svart ^-^
27: Meningen bakom ditt alias (användarnamnet)? jag kallades för sessan förut
28: Favoritfilm? Never Say Never, Klara, ghost whisperer (serie)
29: Hur känner du dig just nu? normal typ
30: Någon du älskar? min familj och vänner
31: Din relationsstatus? Singel ¨^-^
32: Din relation med dina föräldrar? Gifta
33: Favorithögtid? julafton
34: Tatueringar/piercingar du har? hål i öronen
35: Tatueringar/piercingar du vill ha? navelpearcing, näspearcing
36: Anledningen till varför du blev medlem här? för att jag ville ha en blogg?
37: Hatar du och ditt ex varandra? nej
38: Får du "Godmorgon"- och "Godnatt"-SMS? Ja
39: Har du någonsin kysst personen du senast SMS:ade? Nej
40: När höll du senaste handen med någon? vet inte
41: Hur lång tid tar det för dig att göra dig klar på morgonen? 45 minuter typ
42: Har du rakat benen de senaste tre dagarna? Nej
43: Vart är du just nu? i Mörkret (en plats 2.5 kilometer utanför särna)
44: Om du var full, vem skulle ta hand om dig? mina vänner?
45: Har du varit på ett bröllop? Ja :)
46: Bor du med dina föräldrar? Ja
47: Längtar du till något? Ja
48: Känner du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Nej
49: Har du varit underviktig? det tror jag inte
50: När kramade du någon senast? Idag
51: Vad skulle du göra om den senaste personen du kysste, kysste någon annan framför dig? inget?
52: Finns det någon du litar på men inte borde? nej
53: Något du inte gillar med idag? vet inte
54: Om du kunde träffa vem som helst på jorden, vem skulle det vara? Justin Bieber och The Fooo <3
55: Vad tänker du på mest? Justin Bieber och the fooo <3
56: Din konstigaste talang? kan blåsa ljud med tungan ^-^
57: Har du några konstiga fobier? vet inte
58: Föredrar du att vara bakom eller framför kameran? både och 
59: Vad var din senaste lögn om? vet inte
60: Föredrar du att ringa via telefon, eller videochatta? båda
61: Tror du på spöken? ja
62: Tror du på magi? nej
63: Tror du på lycka? ja
64: Hur är vädret just nu? kallt, blåsigt, snö
65: Vilken var den senaste boken du läste? pappa jag lever 
66: Gillar du lukten av bensin? ja
67: Har du några smeknamn? ja ,Cicci och Jajja
68: Senaste skadan? min armbåge
69: Spenderar du pengar eller sparar du dom? både och 
70: Kan du röra din näsa med tungan? nej
71: Är det något rosa i rummet du är i nu? ja 
72: Favoritdjur? hund, häst
73: Vad gjorde du igår vid midnatt? läste 
74: Vad tror du satans efternamn är? helvete, nej jag vet inte
75: Vilken sång gör dig mest glad när du hör den? vet inte
76: Hur kan man vinna ditt hjärta? ge mig röda rosor och säga att man älskar mig
77: Vad vill du ha skrivet på din gravsten? R.I.P
78: Har du varit olyckligt kär? Ja
79: Ditt favoritord? asså
80: En bra blogg du följer? nellieberntsson.se
81: Om hela världen lyssnade på dig, vad skulle du säga? "leta reda på saker ni inte använder och skänk det till behövande familjer"
82: Känner du någon som sitter i fängelse? nej 
83: Vad har du för bakgrundsbild på datorn? På Justin Bieber 
84: Har du haft sex? Nej
85: Har du köpt kondomer? Nej
86: Fått IG i ett ämne/kurs? Ja
87: Kysst en kille? Ja
88: Kysst en tjej?  Nej
89: Kysst någon i regnet? Nej
90: Haft ett jobb? Ja
91: Lämnat huset utan plånbok? Ja
92: Mobbat någon på internet? Nej
93: Haft sex offentligt? Nej
94: Rökt? Ja 
95: Druckit alkohol? nej
96: Är du vegetarian/vegan? Nej. Men skulle kunna vara vegetarian
97: Varit inne på datorn 5 timmar i sträck? ja 
98: Tittat på tv 5 timmar i sträck? ja 
99: Varit utomlands? nej
100: Fått ditt hjärta krossat? Ja 
 
 
Det var 100 random frågor om mig hoppas ni gillar det! <3

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards