Alla inlägg under januari 2013

Hej

Av Cecilia - 13 januari 2013 23:01

Idag så följde jag med robban till jobbet. Jag har inte gjort så mycket idag förutom att se på tv och städa...

Imorgon så vet jag inte vad jag ska göra, men jag hittar på något...

Aja jag ska nog sova nu!
Godnatt

Av Cecilia - 12 januari 2013 18:37

Hej!


Idag så vaknade jag vid halv 11 och då låg jag kvar och drogmig en stund... efter det så åt jag frukost.


Jag harköpt chipsoch läsk som jag ska äta lite senare samtidigt som jag ser på film med Mathias!


Jag brukar aldrig få med Mathias på kort, men igår så lyckades jag och det vart jättebra! Han ser ju såå glad ut   


 


det var allt jag hade att skriva om just nu, men jag skriver mer ikväll, tror jag!



ha det bra hejdå

Av Cecilia - 11 januari 2013 21:37

Tja, Tja


Idag så vaknade jag ungefär kl. 10 och då låg jag och spelade lite på min mobil och sen gick jag upp och åt frukost. Efter det så följde jag med obban till hans jobb och hjälpte han att städa stugor  


Jag kom hem för ungefär en och en halv timme sen... då åt jag middag direkt och sen har jag varit uppe...  


Nu så ska jag spela lite sen ska jag nog sova. Är ganska trött efter den här dagen!


Ha det bra hejdå

...

Av Cecilia - 10 januari 2013 21:02

Hej!


har inget att skrivaom men det här blir mitt sista inlägg idag, kommer mer imorgon med bilder också!


Aja jag ska nog kolla runt lite till sen ska jag nog sova, vet inte riktigt!   


ha det bra, hejdå

Av Cecilia - 9 januari 2013 17:18

 

Börjar NU och slutar på Måndag så fråga på under dessa dagar.

Av Cecilia - 9 januari 2013 17:02

Hej!


Nu så kommer bilderna från bowlingen upp...  

Det blev inte så många, men min underbara vän var bara tvungen att ta kort på mig så jag får väll lägga upp några på mig också då... 


Bilderna vart lite suddiga, men man ser ju lite...  

 

 

En välldigt suddig bild!

 


Jag fick till det perfekta skjutet när jag skulle rulla iväg bollen (eller vad man säger) för den kom precis mitt i och fick ner alla kägglor utom 1.   

 


Det var dem bilderna jag hade, hoppas dem blev bra! xD


Ha det bra, hejdå

XOXO Cecilia

Av Cecilia - 5 januari 2013 00:10

Har inget att skriva om och så är jag trött, men skriver mer imorgon och då kommer det bilder från bowlingen och annat!<333

Godnatt!

Av Cecilia - 4 januari 2013 15:25

Nu har vi rast till klockan 15:30...

Imorgon så ska vi upp till idrefjäll och bowla, det ska bli superkul!"

Just nu så har jag och Elin tråkigt! Vi typ halvsover...;)

Aja nu ska jag hitta på ngt, hejdå
Xoxo cecilia

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards