Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Cecilia - 4 januari 2012 13:20

hej!


idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men det får jag väll se.


det blir säkert ett jättekort inlägg nu men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om,   


aja, men igår så städade vi ena vinden på övervåningen ( vi har två stycken).


det vart en massa kläder och sånt i vardagsrummet och skor som ligger nästan överrallt där just nu men det kommer vi att ränsa bort.


vissa kläder ska slängas och vissa ska vi ha kvar.


det var inte lite kläder somvi hade sammlat på några år.


mamma hittade en liten klänning som jag hade haft när jag var liten.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Om ni har läst mammas blogg så vet ni kanske att jag ska få ett SYSKON till!


när det har kommit så har jag 8 småsyskon. (huua)


aja men nu vet ni det.


jag tror att det blir en tjej och det tror mamma också


nu vart det ett ganska långt inlägg endå men det var bara för att jag skrev lite grann, hahha


men nu så ska jag kanske gå ooch hjälpa mamma med all tvätt och skor som är där nere.


ha det bra hejdå

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards