Alla inlägg under mars 2011

Av Cecilia - 30 mars 2011 17:39

hej


snart är denna vecka slut    veckorna går så himmlans fort nu.


jag har pryat på en klädaffår här i Särna och det var super roligt.


jag fick hjälpa till att hänga upp kläder och ställa upp skor och en massa andra saker.


imorgon så ska jag till skolan igen   det ska bli kul och få träffa kompisarna igen hihi...


nej nu så ska jag spela lite men jag skriver nog på fredag igen ha det så bra tills dess och kommentera mycket hejdå.

Av Cecilia - 23 mars 2011 16:40

hej nu har frågestunden slutat så nu får ni vänta tills nästa frågestund kommer.


idag så har jag varigt hos tandläkaren sen har jag varigt i skolan och det var super roligt tyckte jag haha.


jag vet inte riktigt vad jag ska göra just nu men det blir väll något spel och så ska jag läsa bloggar.


aja men hejdå


skriver kanske sen

Av Cecilia - 21 mars 2011 19:03

tja tja idag har jag varigt i skolan och det var kul.


det har varigt varmt väder idag och + grader satt det har varigt en bra dag.

när jag kom hem idag så gick jag och mathias ut och lekte i snön.


sen har jag bara spelat och vart med lilla lilla syrran Sophie.


imorgon så vet jag inte vad jag ska göra men jag hittar väll på något.


passa på att fråga något på min frågestund oxå.

du/ni kan fråga vad som hällst som ni vill veta om mig.


ha det bra HEJDÅ.

Av Cecilia - 19 mars 2011 19:16


Nu är det dags för min första frågestund.

 

om du/ni har några frågor till mig som ni inte kan säga så skriv dom på kommentaren eller i frågerutan som är på vänstersida av min blogg.

 

kör igång nu och fråga mycket...

 

skriv så många frågor som ni vill veta om mig...

 

 

 

FRÅGESTUND

 

19 Mars till den 23 Mars

 

frågestunden börjar nu...

 

 

hej

Av Cecilia - 19 mars 2011 19:11

hej just nu sitter jag bara och myser framför datorn och vet inte vad jag ska göra men jag hittar på något snart ska jag tro...


idag så har jag varigt hemma hela dagen...

jag har varigt med sophie och hon e ju såå söt hahahahahha....


sen så har jag svarat på kommentarer från min bästa vän Cazzandra saknar dig. sen har jag bara spelat och varigt nere.


nu ska jag snart äta lite godis och kanske sova jag vet inte men jag är ganska trött och jag hoppas att det blir en rolig dag imorgon hihih.


nu så ska jag spela lite men jag kanske skriver ett godnatt-inlägg lite senare om jag orkar haha.


aja men ha det bra och kommentera mycket om ni har några frågor.

jag tänkte ha fråge stund som jag ska fixa nu snart när jag har skrivit klart detta inlägg haha..


men hejdå.

Av Cecilia - 11 mars 2011 19:07

hej   


idag så har jag varigt i skolan och varigt med mina kompisar och jobbat....


det var min andra dag i skolan och på tisdag så ska jag åka längdskidor från idrefjäll till idre och det ska bli roligt...


sen har jag gått och handlat med min lillasyster Ebba....


när vi kom hem så åt vi mat och sedan så satte jag mig vid datorn och nu så skriver jag på min blogg hihi :-)


ikväll så ska jag bara ta det lungt och vila mig tills på måndag...


nu så sja hag läsa andras bloggar och kommentera dom och sedan så ska jag spela lite.......


jag vet inte riktigt vad som kommer att hända i helgen men jag antar att det blir ngt roligt....


hej då och kommetera så jag kan läsa och nu så ska jag gå men vi syns sen hejdå

Av Cecilia - 9 mars 2011 16:20

hej på er alla som har längtat på att jag ska skriva...


Nu drar jag igång igen efter en långtid hihi :-)


Idag så har jag bara varigt hemma och suttit vid datorn och pratat med mamma på skype...


Min mamma är ju på sjukhuset för jag har fått ett syskon...............


mamma åkte på tisdag morgon klockan 05:00 och då fick jag och min farmor gå och lägga oss i mamma och pappas säng bara för att vi skulle passa dom små...


när vi kommer dit så ligger det en liten unge som heter Mikaela och utav henne så fick man några sparkar i ryggen men det gick endå....


Sen har det väll inte hänt så mycket jag har bara varigt hemma helt enkelt men nu så ska jag läsa alla bloggar som jag har missat att läsa hihi... men men jag kommmer att skriva senare ikväll men nu så ska jag läsa och chatta på msn men ni fpr ha det så bra...


och kommentera jätte gärna så blir jag glad och jag svarar på varenda kommentar bara dom inte är dumma hehe...


ha det bra nu hejdå






Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards