Direktlänk till inlägg 20 maj 2011

AVSLUTAD

Av Cecilia - 20 maj 2011 19:46

Hej nu så är frågestunden avslutad!


men det kommer flera såå klart...


idag så kom jag hem och då så skulle jag iväg för att sälja lite stomp.

det gick bra och jag tjänade 100 kronor för det plus en påse med stomp och det var ganska stora så nu har jag frukost när jag ska till skolan ganska länge till haha.


imorgon så ska jag nog vara ute mycket och kanske vara med en kompis men jag vet inte riktigt haha...


VAD SKA NI GÖRA I HELJEN????  :-)


hoppas att det blir en trevlig helj för er haha


nu så ska jag spela lite hejdå


kommentera!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
 
Ulla

Ulla

25 maj 2011 19:57

Hej Cecilia!
Jag missade frågestunden men vill fråga en sak om ditt senaste inlägg: Vad är stomp?

Annars - är det bra med dig?
Jag är jättetrött... Mycket jobb just nu. :)
Trevlig helg!

önskar
Ulla.

http://ullaf.bloggplatsen.se

Cecilia

27 maj 2011 08:55

hej
stomp är ett sorts bröd som är jättegott...haha:-)

det är jättebra med mig fasst jag ärr lite försyld men det går bra endå.

hur är det mede dig då?

ha det bra hejdå:-)

 
Ingen bild

Ulla

30 maj 2011 18:15

Hej igen!
Jaså det är bröd, det hade jag inte kunnat gissa! :)
Hade varit kul att smaka nån gång...

Med mig är det bra, ingen förkylning fast flera på mitt jobb är förkylda.
Idag känner jag mig utvilad igen, har varit ledig sedan fredag förmiddag men nu jobbar jag igen.
Det är så himla skönt att sova ut! :)

Vaknar du tidigt eller sent när du är ledig?
Jag kan sova länge! :)

Kram!
Ulla.

Cecilia

30 maj 2011 19:52

hej på dig med!
okej...

ja det är jätteskönt att få sova lite...

Jag brukar vakna runt 08:30 - 10:30 så det är ganska bra tycker jag...haha...

kram!
/ cecilia

 
Ingen bild

Ulla

14 juni 2011 14:45

Vad kul att du också kan sova länge på förmiddagen! :)

Oj vad längesen jag var här och kollade...
Nu ska jag läsa dina andra inlägg!

Kram!
Ulla.

Cecilia

16 juni 2011 21:01

Ja jag sover ganska länge på loven och när jag får sova, haha...

passa på att läsa för det kommer snart nya inlägg...

ha det bra hejdå

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 22 februari 2018 18:19

Hej kära läsare!   Som ni kanske såg i inlägget nedanför detta så la jag ut ett inlägg med en kod. De var för att jag flyttade över mina inlägg till min nya blogg.  Jag har nämligen bytt sida till NOUW  istället och jag hoppas jag ska trivas dä...

Av Cecilia - 22 februari 2018 14:32

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 6864000078"

Av Cecilia - 21 februari 2018 18:15

Hej Läsare! Hoppas allt är bra med er, med mig är de bra förutom denna förbaskade mage som fortfarande krånglar.    Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket. Fixade iordning mig imorse och sen har jag bara pysslat lite hemma med olika saker. ...

Av Cecilia - 19 februari 2018 20:46


Hej fina ni! Äntligen måndag och ny vecka igen. Förra veckan var inte min favorit vecka. Magen har krånglat och igår så gav även kroppen upp och jag blev sängliggandes. Åkte till jobbet igår på morgonen men fick avbryta innan jag ens hann börja. ...

Av Cecilia - 17 februari 2018 21:02

Hej på er! Hoppas eran dag varit lika bra som min.  Jag har jobbat hela dagen. de var riktigt kul att komma tillbaka till Idre fjäll och träffa alla kollegor igen. Vi har skrattat så vi nästan vikt oss. Älskar att jobba när man har de så trevligt...

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards