Alla inlägg den 20 september 2010

Av Cecilia - 20 september 2010 18:24

hej idag har jag inte gjort så mycket.


jag har bara varigt i skolan.


imorgon så ska jag origetera hemma i särna sen bär det iväg med buss till idre men först innan jag ska till skolan i särna så ska jag följa med mamma och lämna syskonen på dagis så det blir nog kul.


sen kanske jag ska vara med min kompis elin jag vet inte än men det får jag väll reda på imorgon.


nu så ska jag läsa andras bloggar och kanske gå ner och vara med mikalela och erika.


ska plocka lite på doms rum och sen ska jag göra disken för det är min tur att göra den idag så det är allt jag ska göra.


hej då


/kommentera alla som är inne på bloggen.)

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards