Alla inlägg under juni 2010

Av Cecilia - 25 juni 2010 12:15

hejsan jag har inte skrivigt på så länge så jag passar på nu.

Igår så kom farmor med drakar  till oss så jag har flygit det.

igår så flög den så hökt satt jag fastnade i trädet med den så Alva och Robban fick ta ner den.

idag så ska jag till midsommarstången det ska bli kul.

jag har inget mer att skriva men nu så ska jag kolla lite saker hej då.


(kommentera så är ni snälla.

älskar kommentarer.

Av Cecilia - 21 juni 2010 19:45

Hej!

Idag så började fotbollsskolan så jag har varigt på den.

Efter det så var jag med en som heter Frida.

Vi började på ett pussel med ett tusen bitar igen,det som jag har bykt en gång så vi är snart klara.

när jag vaknade i morse så var klockan bara åtta så jag gick och såg på film.

det var en film som heter Niko den flygande renen.

sen gick jag ner för att äta frukost och satt på mig fotbollsskläderna.

sen var det bara att cykla med mamma till fotbollsträningen och börja träna.

Vi hade två tränare som hette Pontus och sen vet jag inte va den andra hette men jag kan skriva det imorgon om jag kommer på det.

när det var slut så var jag med frida.

vi har hoppat studsmatta och spelat kubb jag vann så klart för jag är ju bäst.

Bara skoja.

nu så ska jag kolla vad jag ska spela men vi hörs senare och kommentera jättegärna så är ni snälla.

saknar er alla puss ocg kramizar från mig<3<3<3  

Av Cecilia - 19 juni 2010 13:36

hej idag vet jag inte vad jag ska göra det är fullt med småbarn här satt jag ska väll ut och hoppa studsmatta antar jag.

har inte lust att skriva mera men jag kanske skriver mera senare.

Av Cecilia - 18 juni 2010 19:23

hej nu så är jag här igen.

jaghar varigt med en kompis hemma hos henne.

vi spelade spel och så kollade vi på en film som var jättbra.

den heter FLICKA,det handlar om en häst som är vild men det är en flicka som hjälper henne.

sen så rider hon själv ut i skogen och träffar på en puma som nästan dödar FLICKA men hon klarade sig och då så vart den dära flickan glad.

det är allt jaghar gjort nu så ska jag snart äta,vi ska äta friterade pommes frittes och fritterade shickenugget.mmm gud vad gått sen blir det fredagsmys

Av Cecilia - 18 juni 2010 12:04

HEJ<3

idag så har jag inte gjort så mycket jag har typ bara ätigt frukost och så fikade jag nyss sen satt jag mig vid datorn och kollade lite.

nu äör det bara 2 dagar och en månad kvar tills jag fyller tolv år gud vad skönt.

hoppasd att jag får något utav det jag har önskat mig i min önskelista.

 

Av Cecilia - 14 juni 2010 19:23

önskelista:

mobil(iphone)

gitarrfödral

keyboard

smink

pussel(1500 bitar)

dataspel

nintendo ds med spel   (mario hälst)

dagbok,

adressbok.

sen kan jag inte komma på mer men

pengar.

kläder st 158

Av Cecilia - 14 juni 2010 18:35

hje idag så har jag inte gjort så mycket men jag har spelat fotbollsmatch moit sexan på skolan.

vi van med tre-två och vi var mycket mindre spelare som spelade.

det var roligt att vinna mot några som var större än oss,vi vart jätteglada.

efter fotbollsmatchen så gick jag åch åt korv med bröd mums.

sen skulle lärarna möta niorna och niorna vann med 10-8 ganska lika endå.

sen skulle niorna slänga lärarna i ån som tack för alla åren som dom har fått varigt på skolan för dom går ju ut.

det var allt jag skulle skriva men jag har inte skrivigt på länge satt,men jag har inte haft tid med tanke på att jag har så många syskon som jag har varigt med.

min lilla Robin blir ju fyra månader idag satt ett grattis till honom min lilla ängel.

imorgon så slutar vi skolan.

jag går ut feman.hejdå





jag har börjat fundera på vissa saker,och har börjat sakna vissa personer.

jag vet inte vad jag känner just nu,men håller på att ta reda på det.


för den som vill kontakta mig så är min mailadress och msn.

ceciliaberg1998@hotmail.com



Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards