Alla inlägg den 4 december 2010

Av Cecilia - 4 december 2010 20:07

hej nu så har jag inte skrivit på ganska länge men jag fick lust nu.

just nu sitter jag och äter godis och spelar lite.

snart är det julafton.

jag har redan skrivigt en önskelista till mamma så jag får väll se vad jag får.

idag har jag inte gjort så jätttemycket.

set på film det blev high scool musical kanske ska se den senare igen när jag ska gå och lägga mig.

jag har mubblerat om mitt rum satt nu ser det mycket större ut.

i onsdags förra veckan hoppade jag isvak det var inte kallt när man väl hoppade i men när man kom upp så var man kall som en isbit.

sen denna vecka hade jag engelska prov det gick väll bra hoppas jag:-D

bara längtar tills på tisdag för då får jag träffa elin och moa (kompisar)

saknar dom såå mycket:-D

sen har jag väll inte så mycket att skriva men om ni har ngt som ni vill fråga mig eller bara skriva en kommentar så gör det.

nu ska jag se på lite saker och kanske läsa andras bloggar och kommentera bloggar såå klart.

ha det bra hej då

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards