Alla inlägg under maj 2010

hej

Av Cecilia - 15 maj 2010 14:49

hej idag gör jag inte så mycket.

 

jag har tråkigt varje dag nu satt om

 

vill göra något så ring.

 

jag har bara varigt ute med ebba och lekt vi hoppade hopprep och lekte i lekstugan det var kul.

hej då

hej

Av Cecilia - 14 maj 2010 10:11

hej och godmorgon.

idag vet jag inte vad jag ska göra,kanske gå ut och vara med mathias.

då så ska vi kanske cykla och hoppa hopprep om han vill.

sen vet jag inte vad jag ska göra för morfar åker hem idag trååkigt asså.

men, men allt är inte kul hela tiden.

jag hoppas att jag får något att göra idag.

Jag hoppas att mathias vill gå ut snart.

hej då nu så ska morfar åka hem.

hej igen jag har inte hunnit gjort så mycket men jag har i-galla fall sett på film då så såg jag på djungelboken den var inte så bra.

sen så har jag hämtat posten och då så kom min glitter tidning som kom den är jätterolig.

jag fick med ett memory satt jag och ebba började att spela och jag vann som vanligt.

jag har så tråkimen jag kan kanske sitta och spela sen.

på måndag så har jag först svenska sen lite so rast och sen så har jag svenska igen och då så ska jag jobba med skrivstilsboken.

sen har jag engelska roligaste timmen.

sen har jag bild fasst vi äter klockan.11.10 lite tidigt om man ska sluta klockan14.40 och bussen går klockan klockan 15.00

sen är det kören klockan 16. och jag kommer hem klockan 15.30 så det är bara en halvtimme kvar.

nu så har jag inge mera att skriva kanske går in och skriver mera lite senare nä jag vet vad jag har  gjort.hej då

hej

Av Cecilia - 13 maj 2010 19:12

hej idag så har jag inte gjort så mycket fasst jag har varigt ute och lekt med Mathias och Ebba.

Vi hoppade hopprep,det var jätteroligt.

Det var bara jag som vann hela tiden.

Sen så har jag spelat dator och så har jag sätt på film jag såg på bröderna lejonhjärta.

den var skita bra.

nu så ska jag kolla på teve för det kommer dubbeliv på svtb som jag ska se.

så jag ska se på det men jag kan skriva mera imorgon.

Imorgon så åker morfar hem såå...tråkigt.hej då.

 

Av Cecilia - 12 maj 2010 21:45

hej idag så har jag varigt i skolan.

Jag var den ända på bussen ,det var tråkigt.

När jag kom till skolan så hade vi idrott då så 

hade vi spökboll och basket,det var kul.

Sen hade jag so.

vi har ett häfte som skulle vara klart tills idag men jag vart klar förra veckan så jag fick läsa istället.

sen hade vi lunch då så åt vi pannkakor jag åt fem stycken.

efter lunch rasten hade vi elevens val då så har jag bad satt jag har haft klädsimm.

jag hade med mig fotbollskläder och badkläder.

det var jätte tungt att simma i kläder.

men då så vet man hur det skäns när man ramlar i vattnet.

sen var det läxhjälp.

det är en grej där man får hjälp med läxor och arbeten som man inte har gjort klart te.x matte,svenska eller engelska.

man kan också göra läxor där.

ganska bra för bussbarna.

nör jag kom hem så hade morfar kommit det var kul.

vi lekte ute och hoppade hopprep.

det var kul.

jag kan skriva mera imorgon men jag har inte skrivit på länge för att jag har glömt det.

hej då.

Av Cecilia - 7 maj 2010 13:28

hej idag har jag  har jag bar tagigt det lugnt jusst nu sitter jag på fritids och spelar lite dator.

vi är bara sex stycken satt det är ganska lugnt.

Det är några ute och några inne.

Ibland kan det vara tråkigt när i ngen vill göra något för vi är så få.

Jag ska åka med bussen hem klockan tre satt det är bara att vänta lite.

hej då jag kan skriva sen.

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards