Alla inlägg den 3 februari 2018

Av Cecilia - 3 februari 2018 22:02

Precis bäddat ner mig i sängen och ska strax sova. Pratar med vännen från värmland. Vi har pratat i över 3 timmar nu. Brukar vi långa samtal när vi pratar med varandra :p

Imorgon blir de nog en vilo dag.
Idag har jag iallafall städat iordning på rummet och tog även hallen här på övervåningen när jag ändå höll på. De behövde bara dammsugas och skuras så passade på när jag ändå var igång men sen gjorde jag ju misstaget och la mig i sängen som jag hade bäddat och sen har jag legat här sen dess.

Men nu ska jag strax sova. Blir en tidig lördag kväll men måste börja vända tillbaka dygnet nu. Har lixom somnat mellan 00-03 varje natt nu så dags att ändra på de. Sover bort hela dagarna annars som jag gjort nu senaste tiden. Så nu har jag börjat ställa klockan för att komma upp på morgonen.

Imorgon är klockan ställd på 9 så då blir de att gå upp och dricka kaffe för att komma igång på morgonen sen får vi se vad som händer. Tvättade aldrig idag så de får bli imöra.

Men hoppas ni haft en bra dag.
Kram!

Av Cecilia - 3 februari 2018 11:47

Hej hej!
Hoppas ni haft en lika trevlig morgon som jag haft.
Vaknade vid 10 och gick upp. Har druckit lite kaffe och bara kikat lite på youtube.
Drog precis upp rullgardinen och såg att solen lyser på så fint ute. Jag har som is på fönstret som blivit grymt fint och är perfekt på bilder, ni ser ju bara på bilden här lixom :D

Grymt snyggt :D

Idag blir de iallafall att plocka iordning lite i rummet. Ska även tvätta lite då jag har lite tvätt. Eftersom de är så fint väder ute så ska jag se om någon kanske vill med ut och fota. Behöver lite nya bilder både hit till bloggen och instagram.
Annars händer inget speciellt idag. Ikväll blir de mys med familjen och melodifestivalen som startar ikväll.
Ska ni se på mello?
De ska jag iallafall göra. Jag brukar inte titta på de. Gjorde de mycket när jag var mindre men inte längre så ska försöka titta på de igen.

Men nu ska jag fixa lite här sen får vi se vad som händer men hoppas ni får en bra lördag så hörs vi senare ikväll!
Kram!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards