Alla inlägg den 12 april 2016

Av Cecilia - 12 april 2016 02:35

Vi ska snart åka till skolan. Bussen går 9:00 och klockan är nu 08:30. Idag ska vi iallafall vara i skolan och se hur dom har de där och hur de gör sin mat här i kina. Ska bli kul faktiskt sen på eftermiddan vet vi inte riktigt vad vi ska göra men tror vi ska åka båt och lite sånt, vi får se.
Jag är sjukt trött. Känns som jag inte sovit på flera nätter så ikväll blir en tidig kväll hoppas jag.

Man börjar känna lite hemlängtan redan å då har vi bara varit här i 3 dagar, 4 idag och vi ska vara här i 12 dagar till så ja men man får prata mycket med familjen å så. Lite svårt att matcha in tiderna bara men de har gått bra hittils. Just nu är de ju natt hemma i sverige men man får ringa på eftermiddan här för då är de morgon där osv...

Nej nu ska jag börja röra mig ner mot lobbyn och möta de andra så hörs vi sen.

Puss och kram! /cicci

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards