Alla inlägg den 5 januari 2015

Av Cecilia - 5 januari 2015 22:04

inlägget  kommer imorgon istället. tittade aldrig på klockan men gjorde de nu och insåg att det kommer att bli försent så därför kan jag lugnt sätta mig ner imorgon istället då allt är klart och allt är hittat. jag vet ju redan vad jag vill ha osså men jag vill lixom fixa bilder till de också men ja nu ska jag kila iväg och fixa mig inför sängen för jag är jävligt trött nu asså eller asså inte så trött och nu vart det en massa asså här ser jag men skit i dä nu, palla fixa de... God natt everybody


hadeee!!!! <3


Av Cecilia - 5 januari 2015 21:58

Jag satt här och hade skrivit ett långt inlägg och lagt in bilder från nyår oså sen bara försvinner allt...den känslan asså så vi provar igen fast lite kortare då jag skriver från mobilen men kommer ett inlägg från datorn lite senare.
Här kommer iallafall bilder från nyår:

Jag har gjort collage för annars skulle det ta en evighet att ordna upp alla bilder samtidigt men ja de får la duga...

Det som är på bilden ovanför är någon sorts kakor vi fick av våra tyska vänner...mer bilder och annat hittar ni på mammas blogg där hon även har bilder på dom...
Http://minstorafamilj.se
in och läs!!!?

Japp mer bilder har jag men dom får jag lämna utanför denna blogg då de är kompisar å så med på dom bilderna och jag vet inte om jag får lägga ut på dom men ja...nu ska jag skriva inlägg från datorn med bilder... hade!¡!¡!

Nästa inlägg: Saker jag vill ha #2

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards