Alla inlägg den 19 februari 2018

Av Cecilia - 19 februari 2018 20:46

Hej fina ni!
Äntligen måndag och ny vecka igen.
Förra veckan var inte min favorit vecka. Magen har krånglat och igår så gav även kroppen upp och jag blev sängliggandes. Åkte till jobbet igår på morgonen men fick avbryta innan jag ens hann börja. Så jag tog bussen hem och la mig i sängen. Sov sen 6 timmar och var vaken ca 2-3 timmar innan jag somnade om igen och sov tills idag. Vaknade vid 9 och gick upp. Fick iallafall i mig lite frukost så de va ju bra.
Jag är rätt seg i kroppen idag och har bara legat och vilat. Imorgon ska jag försöka ta nya tag igen. Måste städa mitt rum och få iordning på de då de ser ut som något gjort inbrott i rummet enligt mig haha.

Nu tänkte jag bara få i mig nått litet i magen innan jag går och lägger mig. Tänkte även titta om på en serie jag såg för länge sen på netflix som heter ?Rita?

Rekomenderar verkligen att se denna serie då den är sjukt bra. Finns 5 säsonger och jag såg den sista säsongen nu för någon dag sen men tänkte börja om alla säsonger igen då de är en så sjukt bra serie.

Men hoppas ni haft en bra dag.
Kram!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards