Alla inlägg den 13 februari 2018

Av Cecilia - 13 februari 2018 20:14

God kväll läsare!
Dagen har varit lång. Halva dagen har spenderats utomhus idag. Startade dagen med att gå med barn till skolan. Fick sen skjuts hem av en vän till robban, super snällt :D
Gick sen med mamma, sandra och rasmus till deras förskola och lämnade de där sen gick vi hem.
Som ni vet så äter jag aldrig frukost men idag gjorde jag de när vi kom hem. Åt avokado. Super gott var de.

När vi sen gick och hämtade alla barn på förmiddagen och var påväg hem så fick vi veta att forkörarna skulle komma hit till Särna så vi stannade kvar inne på byn och inväntade dem. Hann få lite bilder iallafall som jag delar med mig av såklart

De stannade mellan kyrkan och macken. Vi klappade några hästar. Sandra var lite rädd men hon vågade tillslut klappa några iallafall. Efter vi var vid hästarna så gick vi hem igen. Tog även lite kort på vägen både när vi hämtade barnen och gick hem

God kväll läsare!

Vi hade strålande som hela dagen med några få minus grader.

Nu har vi varit hemma sedan dess och de är snart dags att lägga sig.
Har duschat nu på kvällen och ska strax bädda sängen med nya sängkläder och sen titta lite på youtube och sova.
Imorgon blir de att hjälpa mamma att veckohandlar på Idre och sen på eftermiddagen besöka tandläkaren här i särna mer än så är de inte planerat än.

Hoppas ni iallafall haft en bra dag.
Puss och kram!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Skapa flashcards