Direktlänk till inlägg 9 februari 2018

Uppe med tuppen!

Av Cecilia - 9 februari 2018 05:15

Godmorgon!

Jag vaknade för precis ganska så exakt 15 minuter sen. Har legat och kollat lite på facebook samt instagram. Ska alldelles strax kliva upp ur sängen och fixa iordning mig då min buss går 6:35 så jag är lite smått stressad. 

Jag bestämde mig igår för att fixa iordning mig hemma då jag har massa  saker att fixa när jag kommer fram till Borlänge. 

Ska bland annat till min gamla skola först och möta en kompis sen går vi till banken då jag ska fixa bank id och sen vidare till kupolen då jag måste fixa lite grejer till kvällen. Har ett presentkort på H&M så tänkte bruka de när jag ändå är nere- 

Efter att jag varit på kupolen så ska jag gå till polisstationen i centrum då jag måste titta upp mitt pass om de funka. Har skrivit om detta förrut men tänkte bara ta de igen ifall någon glömt så de är inget allvarligt som hänt utan jag ska bara kolla upp mitt pass helt enkelt. 


Idag är även den stora dagen kommit som många av er läst i tidigare inlägg. Idag ska jag på liljan och se Chris Kläfford (vinnaren av idol 2017) Helt sjukt alltså. Inte fattat de än. 

Kommer ta så sjukt mycket kort och filma. Ska ta med mig datorn till Borlänge så att jag kan lägga in bilder och videos här och även tömma mobilen då de kan bli mycket kort i helgen. Så datorn följer med såklart. 


Kommer sova hos en speciell person men nämner inget namn än då de är ganska så färskt men jag vet att många  kommer bli fundersamma och ja jag ska sova hos en kille. Vi har skrivit lite fram och tillbaka och vi har varit vänner sen jag inprincip flyttade till Borlänge och vi har nu tagit ett steg närmare och tänkte faktiskt försöka se om vi 2 kanske är menade för varandra. Man måste ju gå vidare någon gång helt enkelt. Men inget är helt klart än om hur de blir så jag känner mig lugn och sansad och ser vad som händer med tiden som kommer och går. Jag hoppas att de ska funka iallafall. 


Men nu måste jag verkligen gå upp och fixa mig innan jag blir för stressad än vad jag redan är men jag hoppas ni får en bra dag. Jag vet inte hur min uppkoppling till internet kommer vara men som jag sagt tidigare så är jag i Borlänge halv 12 så jag kommer nog hitta något ställe med WIFI innan jag ska ut på alla roligheter. 

 

puss och kram!

P.S Glöm inte att besöka bloggen klockan 17:00. Då kommer de ett nytt inlägg där de inte är jag som skrivit inlägget ;) 

 
 
Jackie

Jackie

9 februari 2018 07:18

Godmorgon gumman! Hoppas resan går bra & att du slipper vara åksjuk. Kram syns senare ! <3

http://Nouw.com/jackielarsson

Cecilia

9 februari 2018 08:17

Godmorgon!
Hittils har de gått bra. Lite åksjuk är jag men den här gången har jag vatten med mig

 
Ingen bild

90

9 februari 2018 11:08

Lycka till på resan.

Cecilia

9 februari 2018 17:28

Tack!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 22 februari 2018 18:19

Hej kära läsare!   Som ni kanske såg i inlägget nedanför detta så la jag ut ett inlägg med en kod. De var för att jag flyttade över mina inlägg till min nya blogg.  Jag har nämligen bytt sida till NOUW  istället och jag hoppas jag ska trivas dä...

Av Cecilia - 22 februari 2018 14:32

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 6864000078"

Av Cecilia - 21 februari 2018 18:15

Hej Läsare! Hoppas allt är bra med er, med mig är de bra förutom denna förbaskade mage som fortfarande krånglar.    Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket. Fixade iordning mig imorse och sen har jag bara pysslat lite hemma med olika saker. ...

Av Cecilia - 19 februari 2018 20:46


Hej fina ni! Äntligen måndag och ny vecka igen. Förra veckan var inte min favorit vecka. Magen har krånglat och igår så gav även kroppen upp och jag blev sängliggandes. Åkte till jobbet igår på morgonen men fick avbryta innan jag ens hann börja. ...

Av Cecilia - 17 februari 2018 21:02

Hej på er! Hoppas eran dag varit lika bra som min.  Jag har jobbat hela dagen. de var riktigt kul att komma tillbaka till Idre fjäll och träffa alla kollegor igen. Vi har skrattat så vi nästan vikt oss. Älskar att jobba när man har de så trevligt...

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards