Alla inlägg den 7 februari 2018

Av Cecilia - 7 februari 2018 15:15

Hej på er!
Jag bloggade inget igår då jag hade saker att göra och hittade inget bra tillfälle att sätta mig ner och skriva men nu är jag tillbaka.
Igår kväll började jag känna mig lite seg i kroppen och jag fick huvudvärk. Fick även frossa på senkvällen.
Just idag har de inte hänt så mycket. Vaknade med huvudvärk men de har blivit lite bättre nu. Är fortfarande seg i kroppen och så. Tog även sovmorgon idag så jag tror att huvudvärken beror på att jag sov för länge. Jag vaknade vid 10 imorse av att huvudet kändes tungt. Imorgon blir de att gå upp tidigt igen och gå med barnen till skolan sen hem och fixa tvätt och packa inför fredag då jag åker tidigt på fredag morgon.
Men nu ska jag och Erika börja fixa lite i mitt rum för att sen gå över till våran hall på övervåningen och fixa den.

Jag hoppas ni får en fortsatt bra dag.
Kram!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards