Alla inlägg den 4 februari 2018

Av Cecilia - 4 februari 2018 12:59

Snart är denna helg över. 

Imorgon är de ny vecka och vi tar nya tag igen. Imorgon blir de att kliva upp tidigt för att lämna barnen på skola och dagis sen blir de nog bara små fix här hemma. 


Idag blir de nog en vilo dag. Denna helg har de inte hänt så där jätte mycket. Ska fixa lite inne i badrummet med dekoration oså. Ska se om jag hitta någon grå/ljusgrå målarfärg och måla en liten del av väggen grå sen funderar jag på om man kanske ska göra spegeln grå också. Anledningen till att de  inte kommit ut bilder än är för att jag har fått nya ideer som jag ska fixa till innan de blir helt klart. Älskar att inreda och fixa iordning rum. 

Mamma blev så nöjd med badrummet här på övervåningen och sa att vi har ju ett till badrum som du kan få fixa haha. Rolig hon men de lät ju kul iallafall så får se om man kanske fixar de i veckan så tiden går fortare till helgen då de nästa helg händer roligheter :D


De var längesen jag längtade till något så mycket som  jag gör nu. Ska bli så kul. Har ju inte varit i Borlänge på snart 2 månader så ska bli skit kul att få åka ner igen. Kommer nog vara så övertaggad på torsdag kväll så kommer nog inte sova så mycket under natten till fredagen. Jag kommer åka tidigt på morgonen så de kommer att bli en lång fredag då men man har ju något att se fram emot iallafall. 


Dagen idag har knappt börjat för mig än. Har druckit lite kaffe på morgonen och sen varit ute en sväng med hunden. 

Ska nog strax sätta på lite mer kaffe om inte mamma gjort de redan sen blir de nog bara att hitta på något att fixa med. Funderar på att ta en promenad i den fina solen som lyser så fint. Ska se om någon vill gå med mig. så tråkigt och gå själv men de är ju trottsallt lite kallt ute. Tror de var 21 minus eller något sånt när jag tittade sist. Kan varit mer eller mindre men jag gick på snapchat filtret och de visade -21 haha men de stämmer aldrig. 


Nu ska jag dricka kaffe och försöka starta dagen med något. 

Hoppas ni får en bra dag!

kram!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards