Alla inlägg den 1 februari 2018

Av Cecilia - 1 februari 2018 16:30

Hej!

Har precis kommit ut ur duschen. Har haft en till omgång med avfärgning i och sen ikväll blir de att lägga i den nya färgen. 

Idag har jag inte gjort så mycket. 

Har mailat lite till olika företag oså och suttit i lite  telefonsamtal men annars har de inte hänt så mycket. Är rätt så seg idag och börjar få ont i halsen. Halva skaran av familjen har legat sjuka så de är väl min tur nu snart säkert, vill inte bli sjuk igen nu när jag precis blev frisk. 


Nu ska jag nog bara ta de lugn och vila kroppen och huvudet lite från allt och titta  på någon film eller youtube sen ikväll blir de bara att färga håret och sen sova. 


Imorgon är de fredag hörrni.

Vad ska ni göra i helgen?

Jag ska inte göra något speciellt. Blir att sitta hemma och bara  mysa med familjen och ta de lugnt. Nu när badrummet är klart så har jag inget att göra på dagarna haha. Men får se om jag hittar på något nytt projekt att börja med. Någonting som inte tar så lång tid kanske haha men vi får se helt enkelt. 


Men nu ska jag lägga mig i sängen och se om de finns  något att titta på. 


hoppas ni får en fortsatt bra dag.

kram!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards