Direktlänk till inlägg 8 juli 2017

Träningsvärk from hell

Av Cecilia - 8 juli 2017 19:02

tjaa hur mår ni denna regniga och dystra dag?

själv mår jag bra men har en sjudundrandes träningsvärk. Var till stallet med en kompis för någon dag sedan och red och vaknade upp dagen efter med en jäkla träningsvärk. Var även till stallet idag med syrran då vi fick låna en häst av en härifrån särna över dagen så vi åkte dit när vi vaknat och red ut en sväng och sedan fixade med hästen osv. Riktigt roligt men blacky som då hästen heter var väldigt seg idag och ville inte alls som vi ville men de gick tillslut. Ebba red först en bit och sen så red jag påvägen hem och då körde jag lite med han. Vi travade lite och galopperade för att han skulle bli pigg och det blev han kan jag säga haha, jäklar vad han sprang. Regnet klarade vi oss utan påridturen men när vi åkte till stallet så spöregnade det och även påvägen hem så de va ju inte så kul men de va varmt som jag vet inte vad. Man svettades typ ihjäl så varmt var de. 
 
  Nu på kvällen har jag bara planerat och pratat med Anton. Han och några kompisar från borlänge är nu påväg till särna och ska träffa mig och familjen så de ska bli kul. Inte träffat kompisarna på typ 1 månad så de va ju ett tag sen. men nu ska jag väl bara vänta på att ebba kommer hem då hon är borta och ger mat till mammas grannes hamster så när hon kommer så ska vi väl bara chilla sen får vi väl se vad vi gör. Anton å compani kommer väl typ om 2 timmar kanske så vi får väl se om jagå ebba kanske ser någon film eller något sålänge. 
 
  men hoppas iallafall ni haft en bra dag trots de dåliga vädret för de har iallafall jag haft. Imorgon väntas jobb och sedan blir de jobb måndag-fredag och sen på lördag så blir de Idre. 
 
  men tills vidare så får ni ha de så bra så hörs vi nästa gång. 
puss och kram C
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 22 februari 2018 18:19

Hej kära läsare!   Som ni kanske såg i inlägget nedanför detta så la jag ut ett inlägg med en kod. De var för att jag flyttade över mina inlägg till min nya blogg.  Jag har nämligen bytt sida till NOUW  istället och jag hoppas jag ska trivas dä...

Av Cecilia - 22 februari 2018 14:32

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 6864000078"

Av Cecilia - 21 februari 2018 18:15

Hej Läsare! Hoppas allt är bra med er, med mig är de bra förutom denna förbaskade mage som fortfarande krånglar.    Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket. Fixade iordning mig imorse och sen har jag bara pysslat lite hemma med olika saker. ...

Av Cecilia - 19 februari 2018 20:46


Hej fina ni! Äntligen måndag och ny vecka igen. Förra veckan var inte min favorit vecka. Magen har krånglat och igår så gav även kroppen upp och jag blev sängliggandes. Åkte till jobbet igår på morgonen men fick avbryta innan jag ens hann börja. ...

Av Cecilia - 17 februari 2018 21:02

Hej på er! Hoppas eran dag varit lika bra som min.  Jag har jobbat hela dagen. de var riktigt kul att komma tillbaka till Idre fjäll och träffa alla kollegor igen. Vi har skrattat så vi nästan vikt oss. Älskar att jobba när man har de så trevligt...

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards