Direktlänk till inlägg 24 mars 2017

ändring i planeringen.

Av Cecilia - 24 mars 2017 17:54

Det blev lite ändringar i min planering. Jag åkte till idre fjäll idag istället och åkte slalom. Vi åkte med bussen 7:30 imorse och sen tog vi bussen hem 15:15 från idre fjäll så vi var ganska så trötta och det började blåsa upp till storm och snöa så det var inte lika kul att åka då men vi har haft toppenväder fast utan sol tråkigt nog. 

  Resan till Mora tar jag imorgon istället så jag bytte bara dag så imorgon tar jag bussen till Mora 11:50 från särna och är i Mora runt 13:45 kanske. Jag får väl se ifall någpn av syskonen vill med annars åker jag själv. Tänkte iallafall köpa smink då jag behöver nytt och kanske nått klädesplagg på rea eller nått, vi får helt enkelt se vad jag hittar. 

  När jag kom hem från Idre så åkte jag med bussen ner till konsum och klev av där för att köpa hårfärg. Jag ska färga håret svart igen. permanent den här gången. Köpte svart hårfärg på DollarStore för ca en månad sen och det gick ur efter bara 4 tvättar så måste varit en toning som gick ut väldigt fort. 

  Jag tänkte iallafall försöka hinna med en shopping runda på gågatan i Mora och sedan kanske ta mig upp till hemmakväll och köpa godis där och sen om de finns tid så går jag kanske till DollarStore eller om jag åker dit i Borlänge till veckan istället. Behöver nya doftljus då mina är slut och skurmedel då de också är slut och allt är så billigt där så passar på när jag ändå är där att köpa de. 

  Men det är iallafall mina planer för morgondagen sen ska vi sitta barnvakt på morgonen då mamma och robban ska till älvdalen och gå på barnprylsmarknad så får väl se om de hittar nå kläder där. 

  Men nu ska jag snart äta middag och efter de färga håret och ha lite kvällsmys med familjen. sen blir de nog bara att slappa i sängen framför youtube eller någon film men hoppas iallafall ni haft en bra dag så höres vi nästa gång. 

sköt om er <3

kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Cecilia - 22 februari 2018 18:19

Hej kära läsare!   Som ni kanske såg i inlägget nedanför detta så la jag ut ett inlägg med en kod. De var för att jag flyttade över mina inlägg till min nya blogg.  Jag har nämligen bytt sida till NOUW  istället och jag hoppas jag ska trivas dä...

Av Cecilia - 22 februari 2018 14:32

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 6864000078"

Av Cecilia - 21 februari 2018 18:15

Hej Läsare! Hoppas allt är bra med er, med mig är de bra förutom denna förbaskade mage som fortfarande krånglar.    Idag har jag inte gjort sådär jätte mycket. Fixade iordning mig imorse och sen har jag bara pysslat lite hemma med olika saker. ...

Av Cecilia - 19 februari 2018 20:46


Hej fina ni! Äntligen måndag och ny vecka igen. Förra veckan var inte min favorit vecka. Magen har krånglat och igår så gav även kroppen upp och jag blev sängliggandes. Åkte till jobbet igår på morgonen men fick avbryta innan jag ens hann börja. ...

Av Cecilia - 17 februari 2018 21:02

Hej på er! Hoppas eran dag varit lika bra som min.  Jag har jobbat hela dagen. de var riktigt kul att komma tillbaka till Idre fjäll och träffa alla kollegor igen. Vi har skrattat så vi nästan vikt oss. Älskar att jobba när man har de så trevligt...

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards