Alla inlägg den 3 januari 2017

Av Cecilia - 3 januari 2017 14:31

Äntligen efter 5 veckor så är gipset av. De va så skönt att bli fri från de för den senaste tiden har de bara kliat och jag har stört mig på de. Nu väntas bara en vecka med bandage och träning för att få igång handen igen. Jag trodde att smärtan var över för kände inget när jag hade gipset på men när de väl kom av så var hela handleden stel och jag kan inte böja på handen utan att det gör ont men de ska man väl kanske kunna träna bort hoppas jag.

  Tog iallafall en bild där under tiden som jag satt och väntade.

 

Jag hade tagit bild på handen när inte bandaget satt på men vet inte vart den tog vägen. den försvann.

  Nu tänkte jag iallafall fixa lite små saker och sen kanske gå och handla eller något. men hoppas ni får en bra dag så hörs vi imorgon.

kram!

Av Cecilia - 3 januari 2017 08:35

God morgon!
Har varit vaken sen 7:45 ungefär då jag skulle ringa sjukhuset här i SÄRNA så att jag fick en tid att ta av gipset. Jag fick en tid 13:00 så då ska jag gå dit och äntligen få ta av gipset som jag stört mig på ett tag nu. Jag har inte ont i armen längre men när jag gör vissa rörelser så kan det göra ont.
Just nu väntar jag bara på att ortopedmottagningen i Falun ska ringa upp och sen ska jag nog gå och sova en stund till innan det är dags att gå upp.
Det var mörkt ute när jag gick upp och nu börjar de bli ljust. Ganska skönt ändå att se när de blir ljusare ute. Men jag tänkte avsluta detta inlägg här nu så skriver jag mer under dagen. De ända jag har planerat är besök till sjukhuset annars tar jag dagen som den kommer.
Hoppas ni får en bra dag iallafall så hörs vi i nästa inlägg.
Kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards