Alla inlägg den 23 september 2016

Av Cecilia - 23 september 2016 23:33

Nu hörrni är jag äntligen hemma :D ligger i min säng och håller faktiskt på somma. De har vart en hektisk dag. Först jobb i falun och efter de drog jag till stan där jag av en ren slump träffade på familjen jag bodde hos för 2 år sen, jätte kul att träffa dom igen, de va ett tag sen sist. Jag var lite med barnen från familjen och dom letade pokemons såklart :p efter de drog jag till hemmakväll å köpte lite godis sen mötte jag upp frida och vi åkte hem till henne så jag kunde hämta mina grejer och sen åkte jag till borlänge för att ta tåget till mora. Och ja bussresan gick oförväntat snabbt. Men nu är jag som sagt hemma och ska sova men jag skriver mer imorgon.
Godnatt på er!

Av Cecilia - 23 september 2016 21:32

Äntligen är man påväg hem till särna. En hel helg hemma med familjen väntar. Inte vart hemma en hel helg sen skolan började så nu ska jag bara vara hemma med familjen och mysa. Tror det är några små där hemma som saknar än och jag saknar min säng :p sover som bäst i den.
Är hemma om typ 20 minuter så de ska bli skönt. Bara lägga sig och kolla youtube och sen sova.
Har inget planerag i helgen heller så jag tar dagarna som dem kommer. Ska iallafall tvätta de är de enda jag vet. Som de ser ut nu så kommer de vara dåligt väder tråkigt nog annars hade man kunnat vara ute.
Men nu ska jag fortsätta vara social med mina vänner så slänger jag in ett inlägg innan jag lägger mig senare :)
Kram!

Presentation


På denna blogg kommer du kunna läsa om allt från min vardag till mode/skönhet och massa annat skoj. Jag som driver denna blogg är 19 år och och är bosatt i Särna i norra dalarna med min familj på mina 10 syskon (1 i stockholm) och min mamma och låtsas pap

Fråga mig

72 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar jag läser

Länkar

RSS

Besöksstatistik

B

Fler besökare

Bloggportalen


Ovido - Quiz & Flashcards